Våldsavsugning

Man kan väl inte kräva att killen ska kunna värja sig men att få av byxorna, som sitter med livrem tydligen, och sen utan att han trillar(oftast trillar man med byxorna nere för att det låser fötterna) och sen att hon kommer åt med munnen är en verklig gåta för mig.

Eftersom det tydligen måste funnits vittnet hade jag inte ruggat en sekund för att ge henne ett par välriktade lavetter i ren självförsvar. Hade hon försökt igen därefter i ren ilska kanske har jag svårt att tro att hon skulle göra annat än att ligga på marken och vänta på att bli hämtad av snuten.

Killen som blev biten är kanske lite feminin...

Man kan väl inte kräva att killen ska kunna värja sig men att få av byxorna, som sitter med livrem tydligen, och sen utan att han trillar(oftast trillar man med byxorna nere för att det låser fötterna) och sen att hon kommer åt med munnen är en verklig gåta för mig.

Eftersom det tydligen måste funnits vittnet hade jag inte ruggat en sekund för att ge henne ett par välriktade lavetter i ren självförsvar. Hade hon försökt igen därefter i ren ilska kanske har jag svårt att tro att hon skulle göra annat än att ligga på marken och vänta på att bli hämtad av snuten.

Killen som blev biten är kanske lite feminin...

Har du erfarenhet av att ge kvinnor lavetter?

Jag bara undrar? Jag har fått ta emot rejäla smällar från en karatechick en gång (helt utan anledning) men jag kände ändå att jag inte kunde slå henne!

Tålamodet tog slut då hon hoppade upp och måttade en rundspark mot mitt huvud, då tog jag ta i hennes fot... och hon åkte i backen med huvudet före, en jävla smäll. Först vart jag lite rädd men när jag såg att hon levde typ så mös jag, hon var faan värd det!

Men slå tjejer har jag jävligt svårt för/aldrig gjort! Nån som håller med? Eller skall tjejer också har smäll om dem beter sig riktigt illa ?

Last edited:
Har du erfarenhet av att ge kvinnor lavetter?

Jag bara undrar? Jag har fått ta emot rejäla smällar från en karatechick en gång (helt utan anledning) men jag kände ändå att jag inte kunde slå henne!

Tålamodet tog slut då hon hoppade upp och måttade en rundspark mot mitt huvud, då tog jag ta i hennes fot... och hon åkte i backen med huvudet före, en jävla smäll. Först vart jag lite rädd men när jag såg att hon levde typ så mös jag, hon var faan värd det!

Men slå tjejer har jag jävligt svårt för/aldrig gjort! Nån som håller med? Eller skall tjejer också har smäll om dem beter sig riktigt illa ?

Öööhöhh, va fan pratar du om?
Det är liksom 2008 snart, välkommen till nuet. I jämlikhetens namn slår jag gärna en tjej/kvinna som angriper mig. Hur stor eller liten eller ful eller snygg hon må vara får hon stryk om hon vill ge mig stryk.
Så nepp, inga problem där ente :tummenupp
Skit ska skit ha.
Sen har jag tränat kampsport med tjejer sen jag var 10år och det kanske är en träningssak att slå tjejer men har man sparkat&slagit dem i så många år så sätter man inte genus på angriparen - utan ser personen just som ett ting som ska oskadliggöras.

18:00 ska jag sparka en tjej i huvudet så hon kanske svimmar, eller inte - får se :tungan

Ne inte slår man dom stackars liven men ta tag i armarna vända runt dem och ge henne en batong i 2an är acceptabelt.

Har aldrig gjort det, men jag tycker det finns tillfällen när det är befogat. Om en tjej slår en kille i ansiktet utan anledning så tycker jag att killen ska få slå tillbaka en gång lika hårt. Bara för att man är kille betyder inte det att det inte gör ont att bli slagen.

Det är ju en annan sak om killen som får en smäll börjar spöa skiten ur tjejen, det tycker jag är fel, men en lika hård smäll tillbaka har hon förtjänat.

Jag tycker det är jävligt störande att vissa tjejer tror att dom får bete sig hur dom vill bara för att dom är svagare.

Har aldrig gjort det, men jag tycker det finns tillfällen när det är befogat. Om en tjej slår en kille i ansiktet utan anledning så tycker jag att killen ska få slå tillbaka en gång lika hårt. Bara för att man är kille betyder inte det att det inte gör ont att bli slagen.

Det är ju en annan sak om killen som får en smäll börjar spöa skiten ur tjejen, det tycker jag är fel, men en lika hård smäll tillbaka har hon förtjänat.

Jag tycker det är jävligt störande att vissa tjejer tror att dom får bete sig hur dom vill bara för att dom är svagare.

Är det okej om en kille blir slagen av en annan kille och sen spöar skiten ur den som slog honom?

Öööhöhh, va fan pratar du om?
Det är liksom 2008 snart, välkommen till nuet. I jämlikhetens namn slår jag gärna en tjej/kvinna som angriper mig. Hur stor eller liten eller ful eller snygg hon må vara får hon stryk om hon vill ge mig stryk.
Så nepp, inga problem där ente :tummenupp
Skit ska skit ha.
Sen har jag tränat kampsport med tjejer sen jag var 10år och det kanske är en träningssak att slå tjejer men har man sparkat&slagit dem i så många år så sätter man inte genus på angriparen - utan ser personen just som ett ting som ska oskadliggöras.

18:00 ska jag sparka en tjej i huvudet så hon kanske svimmar, eller inte - får se :tungan

Vad faan jag pratar om!

Jo först och främst undrade jag om du brukar ge kvinnor lavetter! (Vilket kanske var lite onödigt/provocerande)

Sen berättade jag hur jag ställer mig till att sopa till damer, sen frågade jag hur resten av trådläsarna ställer sig till att sopa till damer som beter sig illa!

:nicka Håller med!

En stor fet smäll skulle dem ha! :D

Last edited:
Vad faan jag pratar om!

Jo först och främst undrade jag om du brukar ge kvinnor lavetter! (Vilket kanske var lite onödigt/provocerande)

Sen berättade jag hur jag ställer mig till att sopa till damer, sen frågade jag hur resten av trådläsarna ställer sig till att sopa till damer som beter sig illa!

Okej, fick du svar på dina frågor då?

Du borde avslutat den tjocktextade meningen med ett: ------> ? ;)

Är det okej om en kille blir slagen av en annan kille och sen spöar skiten ur den som slog honom?

Beror ju på. Om det är en liten sprätt som inte har en chans att försvara sig tycker jag inte det är ok.

Hur jag själv skulle reagera beror på hur ont jag fick av slaget. Gjorde det inte särskilt ont skulle jag kanske nöja mig med att putta bort den lilla killen/tjejen, fick jag en smäll rakt på näsan så blodet sprutade skulle jag däremot slå tillbaka.

Men om en tjej kommer o hotar att suga av mig annars biter hon min polare på näsan o ger en lavett till kioskgubben..
Så skulle jag ha sex med mig själv! :va

:rolleyes:

Ädit: Ang självaste ämnet så håller jag med om att det är skümt att hon lyckades få av bältet, knäppa upp brallorna, dra ner dom, dra ner kallingarna och sen bita honom..
Men sen så skulle det inte heller vara första gången något som låter otroligt har hänt, typ som detta :3freak hur fan kom björnen dit? :va

Men fängelse åt henne o terapi åt honom! :tummenupp

Last edited:
Ni som skulle klippt till henne trots att det var en tjej

Det är inte så enkelt som det låter för det kommer garanterat dra till sig ett halvdussin hjältar från ingenstans som kallar dig kvinnomisshandlare och sedan får ni det svettigt.

Själv blev jag nästan lynchad en gång när jag försökte hålla fast en snattande tjej. Och då ska ni observera att jag bara höll fast henne.

Jag ser inte riktigt problemet med att hon skulle kunna dra ner byxorna och bita i snorren innan man agerar.
Full.
Båda händerna upptagna med mat.
Börjar pilla med livremmen = Vänder sig undan.
Drar ner byxorna = Letar efter någonstans att ställa maten, så man kan dra upp dem igen.
Biter = Förvåning.

Jag skulle inte polisanmäla om det bara var bettet, och det inte blev stora skador.
kukskaftet är ju inte så känsligt.
Skulle inte heller slå henne.
Hon får nog skämmas som straff.
Dock har jag en tendens att kasta runt folk när jag är full och irriterad.
Det kan hända.

Har förresten en kompis som drygade sig mot en tjej för länge sedan.
Hon tog av sig skon (stillettklack) och slog honom flera gånger så att blodet forsade.
Tyckte att det var skitsvårt att veta vad man skulle göra.
Vi stod kvar och lät henne slå sig trött.
Sedan trackade vi honom så länge vi umgicks.

Ni som skulle klippt till henne trots att det var en tjej

Det är inte så enkelt som det låter för det kommer garanterat dra till sig ett halvdussin hjältar från ingenstans som kallar dig kvinnomisshandlare och sedan får ni det svettigt.

Själv blev jag nästan lynchad en gång när jag försökte hålla fast en snattande tjej. Och då ska ni observera att jag bara höll fast henne.

Jo, jag vet vilka du menar. Såna där som inbillar sig att tjejen ska bli kåt av deras hjältemod och sen låta superhjälten bestiga henne.

själv skulle ja skita i om de va en tjej eller kille...jag skulle dänga till utav fan!
Ingen har rätt att göra såhär,nådon tänk, hon kanske hade sjukdomar?
Själv skulle jag nog inte tacka nej till en avsugning men fan...Är man så desperat? Speciellt i en korvkiosk kö, hon måste vart drogad...Sånt gör man inte ens på fyllan, ja skulle iallafall inte slita av byxorna på en tjej och bita i blygläpparna!:näsblod

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back