Våldsavsugning

Ni vet ju inte ens hur mycket han blev biten. Det handlar nog inte om nåt litet nafs...

Vilken hysteri det blivit om det var en kille som gjort liknande sak mot en tjej.
Men killar ska tydligen finna sig i det, inte visa känslor och gå vidare.

Hade det varit en tjej som var offret hade det stått våldtäkt med stora bokstäver.

Vilken hysteri det blivit om det var en kille som gjort liknande sak mot en tjej.

Hade det varit en tjej som var offret hade det stått våldtäkt med stora bokstäver.

Håller med. Ingen hade heller ifrågasatt om tjejen borde hunnit reagera innan killen fått upp bältet och ner byxorna.

Ni grabbar har fel "våta dröm" i huvudet. Det framgår ju inte att tjejen i fråga vägde 250kg, var kvinnlig svensk mästare i kulstötning och slet byxorna av den här högt uppsatte industrialmannen i sina gabardinbyxor som en ungersk kokerska sliter skinnet av en mör kyckling.

hmm, det här känns ju lite underligt:va
Lixom "hej vill du ha en avsugning?" sålänge hon inte ser ut som en anabolapumpad rysk sumobrottare så vad fan.
men iofs vem vet, hon kanske hade gjort samma sak om han gått med ett BJ?:näsblod
men som redan sagts hade det varit en kille som tuggat bäver så hade det varit väldigt annorlunda.

Och överraskningssex? Lite väl överraskande kanske?:tuttar

Peace out

Det är sant, och jag tycker att allt skall vara juridiskt lika mellan könen.
Men hade hon gjort det på mig så hade jag bara blivit glad...

Scenario 1: Hon är ful och jag vill inte, jag stöter bort henne och har en jävligt rolig historia att berätta.

Scenario 2: Hon är snygg och jag säger "Ja tack". Men släpar hem henne för fan.

Om nu killens penis inte led några riktiga fysiska skador så tycker jag det ändå var töntigt att polisanmäla... Men HELT riktigt i juridisk och jämställd synpunkt!

Ni grabbar har fel "våta dröm" i huvudet. Det framgår ju inte att tjejen i fråga vägde 250kg, var kvinnlig svensk mästare i kulstötning och slet byxorna av den här högt uppsatte industrialmannen i sina gabardinbyxor som en ungersk kokerska sliter skinnet av en mör kyckling.

Hon kanske var rysk kulstöterska och hette Olga??:D

Hittade tyvärr inte nån länk till just den gruppvåldtäkt jag tänkte på. (tror den hände i stockholm för nåt år sedan...)
Men här är ju någon annan som reagerat på samma sak...
Så visst har killar kommit undan med just den ursäkten....

http://www.aftonbladet.se/debatt/lottagroning/article531864.ab

Googlar man sedan vidare på ämnet "Gruppvåldtäkt+utmanande klädsel" så hittar man mängder och åter mängder med artiklar på just det ämnet där mannen kommit undan med den ursäkten.... Bara att läsa.
Men om det fungerar bättre att förneka sånt som känns jobbigt så okej, gör så... :tummenupp
Okej, nu misslyckades du med att hitta information om våldtäkten du "hört" om, och sedan länkade du till en artikel på aftonbladet.se som kompensation.

Gå och ställ dig och diska igen.

Hittade tyvärr inte nån länk till just den gruppvåldtäkt jag tänkte på. (tror den hände i stockholm för nåt år sedan...)
Men här är ju någon annan som reagerat på samma sak...
Så visst har killar kommit undan med just den ursäkten....

http://www.aftonbladet.se/debatt/lottagroning/article531864.ab

Googlar man sedan vidare på ämnet "Gruppvåldtäkt+utmanande klädsel" så hittar man mängder och åter mängder med artiklar på just det ämnet där mannen kommit undan med den ursäkten.... Bara att läsa.
Men om det fungerar bättre att förneka sånt som känns jobbigt så okej, gör så... :tummenupp

Jag har också ett svagt minne av det där... Var det inte en gruppvåldtäkt i Södertälje utförd av invandrande killar mot en svensk tjej? För jag har för mig att bara det i sig skapade ett jävla rabalder i högerextrema led. Och undrar om hon inte dessutom var minderårig (typ 14)....
Jag hinner inte Googla just nu, men om nån annan orkar och har tid så vore det intressant att få fram mer fakta.

Och självklart är en våldtäkt lika illa oavsett vem som utför handlingen - det ska inte vara en genusfråga anser jag.

Huvudet på spiken! Jag har väl snudd på hela tiden tänkt mig en vacker flicka som råkat passera korvkiosen, känt min aura av lyster och lusta och då således blivit sugen på mig.

Det du säger låter inte alls lika upphetsande :näsblod.

Han skulle throatgaggat henne i värsta Rocco-andan. Sen bitchslappat henne tills hon såg 4 kukar..
Varför råkar aldrig jag ut för sånt här för? :)

Jag har också ett svagt minne av det där... Var det inte en gruppvåldtäkt i Södertälje utförd av invandrande killar mot en svensk tjej? För jag har för mig att bara det i sig skapade ett jävla rabalder i högerextrema led. Och undrar om hon inte dessutom var minderårig (typ 14)....
Jag hinner inte Googla just nu, men om nån annan orkar och har tid så vore det intressant att få fram mer fakta.

Och självklart är en våldtäkt lika illa oavsett vem som utför handlingen - det ska inte vara en genusfråga anser jag.
Om jag minns rätt, så var det en kvinna i 20årsåldern, som följde med ett gäng syrianer (som hon raggat upp) när hon var påtänd på amfetamin.
När hon tyckte att hon var färdigknullad lämnade hon lägenheten.
Kom tillbaka efter en stund för påfyllning.
När hon vaknade nästa dag hade hon glömt att hon gått tillbaka och fick för sig att hon blivit hämtad.
Detta var vad rätten kom fram till.
Kvällstidningarna hade en något annorlunda vinkling.

Bra exempel!

Det är nog denna våldtäkt jag minns.
Tror hon var nånstans runt 15-16 och killarna runt 17-18.

Men många av killarna verkar ju inte vilja kännas vid att något sådant skulle han hänt någonsin så jag antar att de har rätt som vanligt?? :va Rätt underligt då att det finns en debatt ute om detta aldrig skulle ha hänt någon gång.
Absolut är det lika illa oavsett kön, klädsel eller om man är påverkad.

(ja, jag råkade ta fram en debattartikel ur aftonbladet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Ville mest bara visa att debatten existerar och jag skrev dessutom att detta inte var den artikel jag tänkte på. Som sagt googlar man på ämnet så hittar man mängder av andra artiklar skrivna av andra tidningar också. Men är detta jobbigt att kännas vid så fortsätt leva i förnekelse att detta någonsin ska ha hänt. Förstår bara inte varför man ska dra på sig skygglapparna och låssas som ingenting... Debatten finns ju och ingen rök utan eld... eller hur va det)

Det är nog denna våldtäkt jag minns.
Tror hon var nånstans runt 15-16 och killarna runt 17-18.

Men många av killarna verkar ju inte vilja kännas vid att något sådant skulle han hänt någonsin så jag antar att de har rätt som vanligt?? :va Rätt underligt då att det finns en debatt ute om detta aldrig skulle ha hänt någon gång.
Absolut är det lika illa oavsett kön, klädsel eller om man är påverkad.

(ja, jag råkade ta fram en debattartikel ur aftonbladet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Ville mest bara visa att debatten existerar och jag skrev dessutom att detta inte var den artikel jag tänkte på. Som sagt googlar man på ämnet så hittar man mängder av andra artiklar skrivna av andra tidningar också. Men är detta jobbigt att kännas vid så fortsätt leva i förnekelse att detta någonsin ska ha hänt. Förstår bara inte varför man ska dra på sig skygglapparna och låssas som ingenting... Debatten finns ju och ingen rök utan eld... eller hur va det)
Eller också kan du ta av dig dina egna skygglappar och inse att det alltid finns två versioner av våldtäktshistorierna. Jag begär inte att du ska förstå att Aftonbladet alltid vinklar åt den ena historien, men du kan kanske försöka?

Ha va sjukt kul. De e ju solklart att killen ljuger, ingen kommer väll fan tro på att han sa att han inte va intresserad:D

Nä allvarligt talat så var väll detta inget och skrika för. Var kuken hel hände inga fel...

Eller också kan du ta av dig dina egna skygglappar och inse att det alltid finns två versioner av våldtäktshistorierna. Jag begär inte att du ska förstå att Aftonbladet alltid vinklar åt den ena historien, men du kan kanske försöka?

Å du vet naturligtvis hur det var eftersom du var där??? :va

Å du vet naturligtvis hur det var eftersom du var där??? :va

Tumbafallet kallades det och den 13åriga tjejen hade INGET där att göra.
Kanske blev lurad, men kom igen - sitta i en lägenhet med 20åringar när man är 13.

De korkade sorterar ut sig själv :gnissla

Tumbafallet kallades det och den 13åriga tjejen hade INGET där att göra.
Kanske blev lurad, men kom igen - sitta i en lägenhet med 20åringar när man är 13.

De korkade sorterar ut sig själv :gnissla

Länge sedan du var tonåring :rolleyes: När man är 13 är inte hjärnan tillräckligt utvecklad för att fullt ut förstå konsekvenserna av sitt handlande. Oavsett ålder är våldtäkt lika vidrigt och skylla på offret är lägre än glocalnet.

.sofia

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back