Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilken hysteri det blivit om det var en kille som gjort liknande sak mot en tjej.
Men killar ska tydligen finna sig i det, inte visa känslor och gå vidare.
Hade det varit en tjej som var offret hade det stått våldtäkt med stora bokstäver.
Vilken hysteri det blivit om det var en kille som gjort liknande sak mot en tjej.
Men killar ska tydligen finna sig i det, inte visa känslor och gå vidare.
Hade det varit en tjej som var offret hade det stått våldtäkt med stora bokstäver.
Ni grabbar har fel "våta dröm" i huvudet. Det framgår ju inte att tjejen i fråga vägde 250kg, var kvinnlig svensk mästare i kulstötning och slet byxorna av den här högt uppsatte industrialmannen i sina gabardinbyxor som en ungersk kokerska sliter skinnet av en mör kyckling.
Okej, nu misslyckades du med att hitta information om våldtäkten du "hört" om, och sedan länkade du till en artikel på aftonbladet.se som kompensation.Hittade tyvärr inte nån länk till just den gruppvåldtäkt jag tänkte på. (tror den hände i stockholm för nåt år sedan...)
Men här är ju någon annan som reagerat på samma sak...
Så visst har killar kommit undan med just den ursäkten....
http://www.aftonbladet.se/debatt/lottagroning/article531864.ab
Googlar man sedan vidare på ämnet "Gruppvåldtäkt+utmanande klädsel" så hittar man mängder och åter mängder med artiklar på just det ämnet där mannen kommit undan med den ursäkten.... Bara att läsa.
Men om det fungerar bättre att förneka sånt som känns jobbigt så okej, gör så...![]()
Hittade tyvärr inte nån länk till just den gruppvåldtäkt jag tänkte på. (tror den hände i stockholm för nåt år sedan...)
Men här är ju någon annan som reagerat på samma sak...
Så visst har killar kommit undan med just den ursäkten....
http://www.aftonbladet.se/debatt/lottagroning/article531864.ab
Googlar man sedan vidare på ämnet "Gruppvåldtäkt+utmanande klädsel" så hittar man mängder och åter mängder med artiklar på just det ämnet där mannen kommit undan med den ursäkten.... Bara att läsa.
Men om det fungerar bättre att förneka sånt som känns jobbigt så okej, gör så...![]()
Ni grabbar har fel "våta dröm" i huvudet. Det framgår ju inte att tjejen i fråga vägde 250kg, var kvinnlig svensk mästare i kulstötning och slet byxorna av den här högt uppsatte industrialmannen i sina gabardinbyxor som en ungersk kokerska sliter skinnet av en mör kyckling.
.Om jag minns rätt, så var det en kvinna i 20årsåldern, som följde med ett gäng syrianer (som hon raggat upp) när hon var påtänd på amfetamin.Jag har också ett svagt minne av det där... Var det inte en gruppvåldtäkt i Södertälje utförd av invandrande killar mot en svensk tjej? För jag har för mig att bara det i sig skapade ett jävla rabalder i högerextrema led. Och undrar om hon inte dessutom var minderårig (typ 14)....
Jag hinner inte Googla just nu, men om nån annan orkar och har tid så vore det intressant att få fram mer fakta.
Och självklart är en våldtäkt lika illa oavsett vem som utför handlingen - det ska inte vara en genusfråga anser jag.
Jag har också ett svagt minne av det där... Var det inte en gruppvåldtäkt i Södertälje utförd av invandrande killar mot en svensk tjej? För jag har för mig att bara det i sig skapade ett jävla rabalder i högerextrema led. Och undrar om hon inte dessutom var minderårig (typ 14)....
Jag hinner inte Googla just nu, men om nån annan orkar och har tid så vore det intressant att få fram mer fakta.
Och självklart är en våldtäkt lika illa oavsett vem som utför handlingen - det ska inte vara en genusfråga anser jag.
Rätt underligt då att det finns en debatt ute om detta aldrig skulle ha hänt någon gång. Eller också kan du ta av dig dina egna skygglappar och inse att det alltid finns två versioner av våldtäktshistorierna. Jag begär inte att du ska förstå att Aftonbladet alltid vinklar åt den ena historien, men du kan kanske försöka?Det är nog denna våldtäkt jag minns.
Tror hon var nånstans runt 15-16 och killarna runt 17-18.
Men många av killarna verkar ju inte vilja kännas vid att något sådant skulle han hänt någonsin så jag antar att de har rätt som vanligt??Rätt underligt då att det finns en debatt ute om detta aldrig skulle ha hänt någon gång.
Absolut är det lika illa oavsett kön, klädsel eller om man är påverkad.
(ja, jag råkade ta fram en debattartikel ur aftonbladet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Ville mest bara visa att debatten existerar och jag skrev dessutom att detta inte var den artikel jag tänkte på. Som sagt googlar man på ämnet så hittar man mängder av andra artiklar skrivna av andra tidningar också. Men är detta jobbigt att kännas vid så fortsätt leva i förnekelse att detta någonsin ska ha hänt. Förstår bara inte varför man ska dra på sig skygglapparna och låssas som ingenting... Debatten finns ju och ingen rök utan eld... eller hur va det)
Eller också kan du ta av dig dina egna skygglappar och inse att det alltid finns två versioner av våldtäktshistorierna. Jag begär inte att du ska förstå att Aftonbladet alltid vinklar åt den ena historien, men du kan kanske försöka?

Å du vet naturligtvis hur det var eftersom du var där???![]()

Tumbafallet kallades det och den 13åriga tjejen hade INGET där att göra.
Kanske blev lurad, men kom igen - sitta i en lägenhet med 20åringar när man är 13.
De korkade sorterar ut sig själv![]()
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT