sainth
Medlem
Aldrig strulat för mig, enda jag kan stör mig på är ups som aldrig får med sig paketet. Har fått hämta 2 av 3 st på deras terminal för att bilen tar 4 dagar på sig att köra ut paketet. Aldrig strulat med grejerna jag köpt iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag kör med COD man betalar när varan kommer.Kostar 50kr extra tror jag.
Funkar det med, men tror ups endast tar kontanter? ?
Ja. Och dessutom med jämna pengar då de inte kan växla. Kort går visst också, men då gäller förskottsbetalning till UPS.
Funkar det med, men tror ups endast tar kontanter? ?
Beställde hjälm o ryggskydd därifrån för drygt två veckor sedan. Båda prylarna fanns då i lager enligt hemsidan. Därav beställningen därifrån! Några dagar efter beställningen så fanns artiklarna fortfarande i lager men sen "tog de tydligen slut" för nu har jag fått ett mail om att ryggskyddet inte finns i lager och att leveransen dröjer...
Det är INTE coolt att en näthandlare beter sig så här. Uppgifterna om lagerstatusen stämmer ju bevisligen inte.
![]()

http://www.smokingtire.seAh, nyreggat konto med negativ feedback, det var nytt!Varning!
FC-Moto har inga rutiner för förlorat gods. Har nu efter 2 månader fortfarande inte fått min beställning eller pengarna tillbaka. De skyller på transportören och vill att jag ska ringa till tyska DHL o reklamera???????????? tyska DHL ber mig ringa FC-Moto..... moment 22. Är blåst på 1800:-...
Kan vara postat tidigare; men rabattkod på 5%: FCMOTOWG5SEK ( = gratis frakt)
Precis beställt stövlar, hoppas på det bästa!
EDIT1: Dom är nu skickade. Tog ~4 dagar, väntar på upphämtning av UPS.
EDIT2: Tog precis emot stövlarna. Kanske något stora; men inget fel i övrigt. Allt som allt tog det 8 dagar, kan bara rekommendera.

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |