Våga fråga...

Jonathan skrev:
Jag såg Naken-Janne för två veckor sen i Uppsala. :yoparty
Var på väg till krogen (ganska full) och skrek "Tjenare Naken-Janne!". Han svarade inte. :va
Konstigt.. Men till dom viktiga frågorna;
1. Hade han kläder på sig?
2. Hade han nåt navelludd?
:1pajas
 
LazBoy skrev:
Konstigt.. Men till dom viktiga frågorna;
1. Hade han kläder på sig?
2. Hade han nåt navelludd?
:1pajas

svarar åt Jonathan!
jag var med vid detta tillfälle och naken-janne var påklädd, så har ingen aning om navelludden :D
eller vi tror att de var så, våra minnen från de kvällen är inte dom klaraste :fyllisar
 
Pyhis skrev:
Varför är det allmän värnplikt i Finland. Varför vill svenskarna göra sin tjänstgöring här ? :gnissla
Det går rykten om att den finska värnplikten är så mycket hårdare än den svenska. men jag skulle tro att det är väldigt tjänsterelaterat. Så tack vare dess tuffa rykte vill finska killar som bor i sverige och har liten kikkili göra värnplikten i finland. så dom kan skryta för svenska polare sen om vilken tuff tjänst dom haft. :D
 
crashtestdummy skrev:
Det går rykten om att den finska värnplikten är så mycket hårdare än den svenska. men jag skulle tro att det är väldigt tjänsterelaterat. Så tack vare dess tuffa rykte vill finska killar som bor i sverige och har liten kikkili göra värnplikten i finland. så dom kan skryta för svenska polare sen om vilken tuff tjänst dom haft. :D

Haha de duger som svar. Öhm egentligen är den ganska löjlig men nog är den tung också. Marcoolios låt "Jag orkar inte mer" beskriver Finska armen ganska bra. Nästan allt han sjunger om stämmer. OJ oj snart ska ja dit igen :banana :huvet

varför kan int de va sommmar nuu!
 
Vad har man tjejer till och varför måste man engagera sig i förhållanden? :va
 
crashtestdummy skrev:
Det går rykten om att den finska värnplikten är så mycket hårdare än den svenska. men jag skulle tro att det är väldigt tjänsterelaterat. Så tack vare dess tuffa rykte vill finska killar som bor i sverige och har liten kikkili göra värnplikten i finland. så dom kan skryta för svenska polare sen om vilken tuff tjänst dom haft. :D

Sant.
När jag gjorde min värnplikt var det en kille från sverige som gjorde värnplikt som kustjägare i Finland (6 månader, lätt tjänst om man har någotlunda bra kondition), han blev lite besviken över hur lätt det var.. :)
 
Kerplunk skrev:
Lägg till byta däck och rensa avloppet så har du en anledning till varför det är bra för oss brudar att ha en karl i huset... :rofl
Jag befattar mig icke med kloggade avlopp, sådant får eventuell tjej i hushållet ta hand om. Oftast är det deras långa hår som ställer till det i alla fall.
 
Kerplunk skrev:
Lägg till byta däck och rensa avloppet så har du en anledning till varför det är bra för oss brudar att ha en karl i huset... :rofl

Ja men, vad skall JAG ha en brud till? :kocko
 
Var kommer de obligatoriska morotstärningarna, som finns i varje spya ifrån?
Det kvittar om man så inte ätit morotstärningar på åratal, om man kräks så kan man ge sig f.n på att där finns morotstärningar.

Kan vara dieselmannen som kommer och kastar i dom.
 
tIgGeR skrev:
Var kommer de obligatoriska morotstärningarna, som finns i varje spya ifrån?
Det kvittar om man så inte ätit morotstärningar på åratal, om man kräks så kan man ge sig f.n på att där finns morotstärningar.

Kan vara dieselmannen som kommer och kastar i dom.


"Ny" dold ingrediens i all halvfabrikatsmat? :rolleyes:

Mirran skrev:
Vart ligger schweiz och varför??

Oppe i bergen och tillverkar klockor så vi ska kunna hålla ordning på tiden.
Där uppe ser dom solen bättre så dom vet vad klockan är. :nicka
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top