crashtestdummy
Ompa ompa.
Jag undrar på allvar.... varför är navelludd allid ljusblå även om man har en röd tröja, jag vet att många skämtar om det här. Men min navelludd ÄR alltid blå? hur kommer det sig?? borgarludd kanske? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crashtestdummy skrev:Jag undrar på allvar.... varför är navelludd allid ljusblå även om man har en röd tröja, jag vet att många skämtar om det här. Men min navelludd ÄR alltid blå? hur kommer det sig?? borgarludd kanske?![]()
RF_Racing skrev:Får man?
crashtestdummy skrev:Jag undrar på allvar.... varför är navelludd allid ljusblå även om man har en röd tröja, jag vet att många skämtar om det här. Men min navelludd ÄR alltid blå? hur kommer det sig?? borgarludd kanske?![]()
Utväxling påverkar inte effekt har jag hört.Mögel skrev:mm det är en annan utväxling i en manuel växel låda. (Tror jag rätta mig gärna om jag har fel..)
LazBoy skrev:Mitt är mörkblått..![]()
Nope.Kerplunk skrev:Va fan, e det bara jag som inte har nåt navelludd överhuvudtaget...![]()
Kerplunk skrev:Va fan, e det bara jag som inte har nåt navelludd överhuvudtaget...![]()
honkiie skrev:Varför köper folk sån här riktigt dålig musik som t.e.x gunther? Eller är det bara påhittat? En sak jag länge funderat på. Har ni eller någon ni känner köpt en skiva med gunther?
LazBoy skrev:Om man aldrig använder kläder, så får man väl knappast nåt navelludd heller? Eller?![]()
prulle skrev:JA jag har köpt en med dr bombay(samma snubbe) jag var ung och dum.
Ge mig adress så köper jag 10 skivor och ber att få dom signerade sen ärMr.Dna skrev:Är bara ett rykte, inte samma kille, Günther bor i min polares trappuppgång och kollar du noga på bilder så ser du att det inte är samma. Dock är dr.bombay och dr.macdoo eller vad han hette samma.
![]()
![]()
![]()
Kerplunk skrev:Aha, där har vi förklaringen...![]()
RF_Racing skrev:Det är väl inte alls skit sammaHan sa att man förlorade effekt på det, och jag ville veta hur.
Jonathan skrev:Varför kan inte visst folk acceptera att man har olika åsikter om olika saker här i livet ?
Det har jag alltid undrat..
![]()
LazBoy skrev:Aha.. Det är DU som är Naken-Janne!![]()
![]()
Rikkard skrev:Varför kan inte du acceptera att andra inte accepterar att människor har olika åsikter??
Nee.. skoja bara ju..![]()
RF_Racing skrev:Det är väl inte alls skit sammaHan sa att man förlorade effekt på det, och jag ville veta hur.
Mögel skrev:mm det är en annan utväxling i en manuel växel låda. (Tror jag rätta mig gärna om jag har fel..)
Japp.Kerplunk skrev:Va fan, e det bara jag som inte har nåt navelludd överhuvudtaget...![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |