Våga fråga...

Jag undrar på allvar.... varför är navelludd allid ljusblå även om man har en röd tröja, jag vet att många skämtar om det här. Men min navelludd ÄR alltid blå? hur kommer det sig?? borgarludd kanske? :D

crashtestdummy skrev:
Jag undrar på allvar.... varför är navelludd allid ljusblå även om man har en röd tröja, jag vet att många skämtar om det här. Men min navelludd ÄR alltid blå? hur kommer det sig?? borgarludd kanske? :D

Din kropp kanske utsöndrar blått sekret från naveln? Svetten kanske påverkar? Död hud?

crashtestdummy skrev:

Mitt är mörkblått.. :D

Mögel skrev:
mm det är en annan utväxling i en manuel växel låda. (Tror jag rätta mig gärna om jag har fel.. :va )
Utväxling påverkar inte effekt har jag hört.

varvtal * Nm * något = HK

sen minskar du varvtal men höjer Nm eller något sånt och då får man samma HK :o

jag vet inte hur men jag tror det är så.

Varför köper folk sån här riktigt dålig musik som t.e.x gunther? Eller är det bara påhittat? En sak jag länge funderat på. Har ni eller någon ni känner köpt en skiva med gunther?

honkiie skrev:
Varför köper folk sån här riktigt dålig musik som t.e.x gunther? Eller är det bara påhittat? En sak jag länge funderat på. Har ni eller någon ni känner köpt en skiva med gunther?

JA jag har köpt en med dr bombay(samma snubbe) jag var ung och dum.

prulle skrev:
JA jag har köpt en med dr bombay(samma snubbe) jag var ung och dum.

Är bara ett rykte, inte samma kille, Günther bor i min polares trappuppgång och kollar du noga på bilder så ser du att det inte är samma. Dock är dr.bombay och dr.macdoo eller vad han hette samma.
:D :yoparty :hihi

Mr.Dna skrev:
Är bara ett rykte, inte samma kille, Günther bor i min polares trappuppgång och kollar du noga på bilder så ser du att det inte är samma. Dock är dr.bombay och dr.macdoo eller vad han hette samma.
:D :yoparty :hihi
Ge mig adress så köper jag 10 skivor och ber att få dom signerade sen är
det raka vägen ut på eBay :yoparty

Varför kan inte visst folk acceptera att man har olika åsikter om olika saker här i livet ?

Det har jag alltid undrat..

:confused:

LazBoy skrev:
Aha.. Det är DU som är Naken-Janne! :banana :banana

Jag såg Naken-Janne för två veckor sen i Uppsala. :yoparty
Var på väg till krogen (ganska full) och skrek "Tjenare Naken-Janne!". Han svarade inte. :va

Rikkard skrev:
Varför kan inte du acceptera att andra inte accepterar att människor har olika åsikter??

Nee.. skoja bara ju.. :hihi

Varför kan inte du acceptera att jag vill att folk ska acceptera att dom ska acceptera andra människors åsikter, som i sin tur ska acceptera att jag vill att folk ska acceptera att dom har olika åsikter ?

RF_Racing skrev:
Det är väl inte alls skit samma :fatta! Han sa att man förlorade effekt på det, och jag ville veta hur.

Du är helt otrolig...

www.google.se <-- Kolla där....

Mögel skrev:
mm det är en annan utväxling i en manuel växel låda. (Tror jag rätta mig gärna om jag har fel.. :va )

Både ja och nej.. Man bestämmer ju utväxlingen själv med hjälp av dreven.. Å dessa går ju att byta efter behov..

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing