Västerås-åka

Tack för turen aRWe den var riktigt trevlig!
Nu hyser man hopp om att sporthojarna ska överleva....är ju lite dåligt i stan med alla dessa cromslädar.

Ses snart igen
 
enligt smhi ser det ut som att vädret kommer tillåta en onsdagskörning.
tänker ta mig en tur så länge det inte regnar. ses på station.:yoparty
 
Är vädret ok så dyker jag upp imorgon :)

r matte kör du med packväskorna på imorgon också eller :tungan ??

/Robban
 
Uppiliupp..

Solen börjar värma och lysa här i Köping iaf:tummenupp
Visst är det fortfarande 18:00 samling vid stationen:va
 
yeess 18 00 är det och packväskorna stannar hemma denna gång. men ioförsig dyker arwe upp så vet man ju alldrig hur långt de blir. tar nog med tältet :yoparty
 
Ser ju ut att kunna bli en liga.
Jag dyker upp om vädret tillåter! Nu med ett nytt och fräscht bakdäck direkt från hojdäck.se!
 
Nice väder, trevligt folk och vägval:tummenupp
 

Bifogat

  • P1020616 (Medium).JPG
    P1020616 (Medium).JPG
    116.5 KB · Visningar: 91
  • P1020614 (Medium).JPG
    P1020614 (Medium).JPG
    120.2 KB · Visningar: 93
  • P1020612 (Medium).JPG
    P1020612 (Medium).JPG
    110.3 KB · Visningar: 88
  • P1020610 (Medium).JPG
    P1020610 (Medium).JPG
    117.7 KB · Visningar: 75
  • P1020609 (Medium).JPG
    P1020609 (Medium).JPG
    117.4 KB · Visningar: 84
  • P1020608 (Medium).JPG
    P1020608 (Medium).JPG
    128.9 KB · Visningar: 80
Även jag får tacka för turen.. Det var roligt att få lufta gammelkawan igen och upptäcka vägar man inte känner till :)

Jag kommer haka på vid resterande turer tills jag sålt hojen (om vädret tillåter).
 
Vädergudarna måste vara med oss med tanke på det kanonväder vi hade igår kväll, kanon å tjöra lite. :tummenupp
 
nu missade ju jag förra onsdagskörningen. så är extremt sugen på å köra lite ikväll. Men vädret ser inte så ljust ut..? suck...
 
Jag väntade lite förgäves vid stationen idag, tog en kalasmysig solorunda rytterne, barkarö-loopen, och fick sommarens kanske bästa kaffe&glass på Markan - och en inspirerad repa på suraåsen (252:an) på det - och kom hem precis lagomt till att det började åska och vräka ned (igen).

Nu överlever man en dag eller två igen, imorgon är det geggmoppe på crossbanan igen. :yoparty

/J
 
Är det fortfarande Onsdagskörningar? Hittade tråden nu :-) så idag är det väl kört. Måste man vara medlem i Lakritsremsan för att åka med?

//Linus
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top