Västerås-åka

bubba är på... var ute och smygvärmde nu under lunch, oj oj vilket hojväder. Nu sitter man bara och ler här framför burken :)
 
Tack för igår!
Mycket trevligt vägval :tummenupp för r matte.

Måste försöka att få mer tid över för lite mer onsdags åka :gnissla
 
tack grabbar det va en ricktigt skön tur :) jag åker på onsdag igen om vädret tillåter.
 
mycket trevligt o skyssta vägar, inga probs med motarrden så jag hänger på nästa onsdag också.

nu laddas det för fredagsbus:)
 
Jag är fortfarande förvånad att det inte blev fler förra veckan! :confused:

:yoparty Get the motor running
Head out on the landsväg... :yoparty
 
Det ska börja regna kl 18 så det är bäst ni håller er hemma!

(... ja, jag jobbar kväll...:huvet )
 
Blir det nån körning idag eller? Är ju kanonväder och det är alltid kul att åka med lite fler folk, så om nån ska ut hänger jag gärna på :)

Station kl. 6 eller?

MVH/Robban
 
Tack för en trevlig åktur ni som var med idag :) .. Mkt bra vägval av r matte :tummenupp och såklart gott me maxburgare :tungan

Hoppas på lika bra väder nästa onsdag, hakar gärna på igen!

/Robban
 
japp va en ricktigt skön tur idag :) självklar alla är alltid välkomna , ju fler ju roligare. tack för gott sällskap idag .

max rules.:yoparty
 
japp va en ricktigt skön tur idag :) självklar alla är alltid välkomna , ju fler ju roligare. tack för gott sällskap idag .

max rules.:yoparty

Jobbade ikväll:mad: Men kompade ut vid 20:30 så man hann med 10 mil mellan 2 kaffestop:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top