Värsta omkörningen

Ungefär som hon låter, känns det inuti när man ser den där.:skrämd

Finns en längre snutt på den där busskraschen där man får se åtminstone en av de som smällde ligga och ha ont rätt länge.
En oerhört bra gestaltning av varför man inte ska befinna sig på fel sida vägen när man inte kan se långt framåt.

Jävligt obehagligt att se.

Sen när man får reda på att det är i Indien som det händer så är det mer deras lägstanivå som vi precis såg.
En person dör i Indiens trafik var 4,5 minut (Allt enligt discoverys Ice road truckers in India :fakta)

Jävligt obehagligt att se.

Sen när man får reda på att det är i Indien som det händer så är det mer deras lägstanivå som vi precis såg.
En person dör i Indiens trafik var 4,5 minut (Allt enligt discoverys Ice road truckers in India :fakta)

Finns det många "ice road truckers" i Indien eller? :confused:

Den andra filmen där ser ganska obehaglig ut ja...

Finns ju många att välja bland, men jag tycker att den här (tror jag) ganska otippade fulingen tillhör de värsta. Gå till 0.35 i klippet och se hur föraren på den orange hojen har totalt orimligt hög fart in i kurvan och i stort sett torpederar föraren i lila hjälm.

http://youtu.be/x5VVF8vj-nQ

Precis som Bautista gjorde på Jörgen Lorenzo på Assen!

Såg nåt liknande på Risk2'an men då gick det närmare 200 blås... :3freak :crash

Fine att mitt klipp inte var MC-relaterat(för jag missade att det var postat i MC-relaterat), men det är knappast Skrotnisses heller herr inkonsekvent moderator.

Shit vad jag skrek högt för mig själv när jag såg första videon. Var inte riktigt beredd på en crash av någonn outgrundlig anledning. Hur man ens kan fundera på att köra om där han gjorde är för övrigt en gåta.

Shit vad jag skrek högt för mig själv när jag såg första videon. Var inte riktigt beredd på en crash av någonn outgrundlig anledning. Hur man ens kan fundera på att köra om där han gjorde är för övrigt en gåta.

Om det är Indien så förvånar det mig inte, de har en framförhållning på ett par cm och kan bli fullständigt överrumplade av det uppenbara, om och om igen...

Omkörningar av den där kvalitén är ofta förekommande när motardmaffian i STHLM är ute och kör. För den som gillar att få bollarna i halsgropen så är det ett säkert kort om man följer med.

:hej

Om det är Indien så förvånar det mig inte, de har en framförhållning på ett par cm och kan bli fullständigt överrumplade av det uppenbara, om och om igen...

Har hört från pålitlig källa att om man åker taxi i bergen i Indien, så stänger de av motorn och frihjular mitt i vägen.
Utan lyse.
På natten.
För att spara bränsle.

Vid möte (som man upptäcker på ett tiotal meters avstånd) slås lyset på och väjs åt valfritt håll.
Spännande och billigt.

Har hört från pålitlig källa att om man åker taxi i bergen i Indien, så stänger de av motorn och frihjular mitt i vägen.
Utan lyse.
På natten.
För att spara bränsle.

Vid möte (som man upptäcker på ett tiotal meters avstånd) slås lyset på och väjs åt valfritt håll.
Spännande och billigt.

I Egypten kör dom ofta också utan lysen när det är becksvart av nån anledning..."Häftigt" tolkade jag det som när buss chaffisarna tutade och skrek åt varandra å garvade när dom blinkade...

Skumma människor.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...