Världens Vurpa!!!

-esser-

Min lapp smakar gott!!!
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Aprilia RS 125 -99, Opel Manta
Ja, jag var ute och lekte lite kommer till en vänster kurva och hög hastighet... Mc:n gick över och jag landa på huvudet! Fick åka plingplång taxi till akuten i uddevalla... :D jag var helt borta med en lätt hjärnskakning och en spricka i handen!!! senare på dagen fick jag åka till NÄL i trollhättan och ligga över över natten.. kom hem idag och fick se min skydds utrustning och mc:n.. och förstås platsen där allting hände.. men nu mår jag bra och har ännu en händelse bakom mig!!! :tummenupp

ta det lugnt killar och använd utrustningen det var den som räddade mig!!! :fakta

/axel :squid

jag på min aprilia rs 125 -99

Ja, så här gick det till. Jag var ute och lekte lite kommer till en vänster kurva och hög hastighet... Mc:n gick över och jag landa på huvudet! Fick åka plingplång taxi till akuten i uddevalla... :D jag var helt borta med en lätt hjärnskakning och en spricka i handen!!! senare på dagen fick jag åka till NÄL i trollhättan och ligga över över natten.. kom hem idag och fick se min skydds utrustning och mc:n.. och förstås platsen där allting hände.. men nu mår jag bra och har ännu en händelse bakom mig!!! :tummenupp

ta det lugnt killar och använd utrustningen det var den som räddade mig!!! :fakta

-esser- skrev:
Ja, jag var ute och lekte lite kommer till en vänster kurva och hög hastighet... Mc:n gick över och jag landa på huvudet! Fick åka plingplång taxi till akuten i uddevalla... :D jag var helt borta med en lätt hjärnskakning och en spricka i handen!!! senare på dagen fick jag åka till NÄL i trollhättan och ligga över över natten.. kom hem idag och fick se min skydds utrustning och mc:n.. och förstås platsen där allting hände.. men nu mår jag bra och har ännu en händelse bakom mig!!! :tummenupp

Du hade tur du, jag landade som du gjorde ungefär men jag bröt nyckelbenet och fick småblödningar i hjärnan och var borta i skallen i ungefär en vecka.
Oj vad jag har sagt skumma saker under den där veckan, och gjort för den delen med ;)
Gick till matsalen på sjukhuset två gånger medans pappa var och hälsade på, trots att det i princip var rakt på hittade jag inte till baka nån av gångerna :tummenupp

Allting är lugnt... förutom en sak!!! ""POLISEN"" jag har inte hört någonting en men det kommer väl... cykeln är också ok... det är bara att en blinkers och backspegeln har åkt av.. :tummenupp

/axela

Smart att åka utan kort då!! Tror nog du får vänta på att ta kortet på nått år! Tror nof det är lika bra...

/NeO

-esser- skrev:
Allting är lugnt... förutom en sak!!! ""POLISEN"" jag har inte hört någonting en men det kommer väl... cykeln är också ok... det är bara att en blinkers och backspegeln har åkt av.. :tummenupp

/axela

Jag klota i trösen igår. Skulle klippa en gammal BMW på innern. DÅ klota jag rätt ut i gräset. Hände inte så mycket. Jag reste mig upp, fick hjälp av killen i BMW:n sen stack jag vidare. :D

Jag körde inte en enda gång med min hoj på vägen före jag hade kortet (förutom då jag provade den vid säljaren)

Det är nog bäst att låta cykeln stå förrän man har körkortet tycker jag!

Basse_mollberg skrev:
Jag klota i trösen igår. Skulle klippa en gammal BMW på innern. DÅ klota jag rätt ut i gräset. Hände inte så mycket. Jag reste mig upp, fick hjälp av killen i BMW:n sen stack jag vidare. :D

HAHA! så jävla roligt! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta

NeO skrev:
Smart att åka utan kort då!! Tror nog du får vänta på att ta kortet på nått år! Tror nof det är lika bra...

/NeO

Jätteskoj å stå å se på en hoj en hel sommar!!
verkligen JÄTTEROLIGT!!! :mad:

#2 skrev:

ehh.. va?! ni menar seriöst att ni kör utan kort för att ni inte orkar ringa runt efter en uppkörningstid? :skrämd
jag tog mitt kort på totalt 3 veckor mellan skrivning och uppkörning...

#2 skrev:

Så du menar att det är värt att åka utan körtkort tills du har fixa kortet??

Då ska ja bara förklara lite saker för dig:

*Försäkringarna gäller EJ

*Vad gör du den dan nån kommer till skada??

*Du kanske får vänta ännu längre om Farbror Blå tar dig

/NeO

Har man inget kort kan man köra ändå. Lösningen heter HANDLEDARE!!!! :fakta

Jag är inte någon som rättar en person som kör utan körkort, det skiter jag blankt i, jag tycker det är kul om personen får åka och ha kul, för det är så Jävla kul att åka MC! :squid

Men om det nu skulle hända ngt så får man ta konsekvenserna!!! :fakta

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...