Världens skickligaste dörrvakt

Så istället för att lugnt och sansat förklarat situationen så väljer han att slås?
Vilken nolla.

För du vet antagligen vad han säger innan vakten försöker brotta ner honom?

Med tanke på den pacifist som Anthony Kiedis påstår sig vara, och när han följaktligen är den som tar initiativet till att skaka hand med vakten som ligger ner, så bara antar du att det är AK som är roten till bråket?

Och lite kul är att Two stroke man som är villig att lägga alla med fördomar på sin ignorelista applåderar ditt inlägg.

Med tanke på den pacifist som Anthony Kiedis påstår sig vara, och när han följaktligen är den som tar initiativet till att skaka hand med vakten som ligger ner, så bara antar du att det är AK som är roten till bråket?

Och lite kul är att Two stroke man som är villig att lägga alla med fördomar på sin ignorelista applåderar ditt inlägg.

Om han vore pacifist så skulle han inte var den som börjar fajten genom att veva på vakten oavsett vad som sägs dem i mellan. Så om han nu kallar sig pacifist så kan det uppenbarligen inte vara annat än i marknadsföringssyfte.
Och börjar man boxas med en vakt då får man räkna med däng.

Det där sista stycket om mig är också en ganska konstig tolkning. ALLA har fördomar, även jag.

Vad jag uppfattar ställer sig bara vakten i vägen för AK, AK kontrar med att börja putta på honom.
Väldigt omoget.

Vi säger att vakten var en idiot och utan reson. Då kunde han ringt in till receptionen och frågat varför de inte släpper in honom, då hade han säkert varit inne på nolltid. Säga sig vara pacifist. Vilket trams.

Vad jag uppfattar ställer sig bara vakten i vägen för AK, AK kontrar med att börja putta på honom.
Väldigt omoget.

Vi säger att vakten var en idiot och utan reson. Då kunde han ringt in till receptionen och frågat varför de inte släpper in honom, då hade han säkert varit inne på nolltid. Säga sig vara pacifist. Vilket trams.

Tro fan man blir lack om nån ställer sig i vägen för en när man kommer knallande med sin brud.

Ska du trolla så får du försöka lite bättre än så där.

Sant.:rodnar

Vissa trådar ska man på sin höjd läsa...

Vilken ickegrej. Nog är det bättre att ha stoppat en för mycket än en för lite. Såna vakter vill nog AK ha också. Hans förvåning och irriterade reaktion kanske inte är så konstig heller om han nu bor på hotellet och är van vid att komma och gå som han vill. Säkert en kille som inte direkt står med mössan i hand, musiker med temperament och hyfsat oblyg. Om han inte gör något fjantigt och ger sig på vakten med stämning eller annat trams är det väl...ingenting.

Kommentatorerna/filmarna är däremot rejält plågsamma.

Nu har man förlorat tid som aldrig kommer igen och så har jag bara mig själv att klandra. Skit också!

Fråga; Det här med att han är pacifist. Handlar det om ett motstånd mot vapen, väpnade konflikter, vapenlagar eller inkluderar det att aldrig någonsin freda sig med nävarna heller?

Så du hade också tagit till knytnävarna? :va

Men han försöker ju bara gå förbi. Det hade jag också gjort. Vem fan är lille kostymgubben att bestämma om man får gå in på sitt hotell? Jag skiter väl i om Rolling Stones också bor där. Ska jag börja anlita folk som hindrar dem från att gå fritt? Tror inte det va.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti