Världens sötaste sköldpaddda!

Tweety

Tweety är gud!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Yamaha Thundercat
Sötaste sköldpaddan! FOTO!

Jag måste göra mig av med min kära sköldpadda... :( tänkte höra om det är nån här som kanske känner nån som kan vara intresserad av att ta över den! Pm:a mig i så fall!
Har äntligen kommit ihåg att fota honom Visst e den väl söt!

Bifogat

• paddan.JPG
    paddan.JPG
    21.7 KB · Visningar: 110
Last edited:
Ring till Jälla och kolla om djurhuset där kanske vill ha den.
www.jallaskolan.nu

Be att bli kopplad till Robert i djurhuset, hälsa från Tina i ladugården.

Kan va värt att kolla upp iaf.

TinaTjejen skrev:
Ring till Jälla och kolla om djurhuset där kanske vill ha den.
www.jallaskolan.nu

Be att bli kopplad till Robert i djurhuset, hälsa från Tina i ladugården.

Kan va värt att kolla upp iaf.

inte så roligt att skänka bort ett älskat djurt till ett opersonligt ställe som ett djursjukhus, även om dom är snälla mot djuren...

Kan du inte skänka bort den till nån du känner? så du vet att den får det bra? Eller nån här som du pratat lite med iallfall?

Uch, nu blev jag orolig för den stackars sköldpaddan... :3freak :(

Miss_Orchidee skrev:
inte så roligt att skänka bort ett älskat djurt till ett opersonligt ställe som ett djursjukhus, även om dom är snälla mot djuren...

Kan du inte skänka bort den till nån du känner? så du vet att den får det bra? Eller nån här som du pratat lite med iallfall?

Uch, nu blev jag orolig för den stackars sköldpaddan... :3freak :(

Det är ju därför jag frågar er....
:7peta

Tweety skrev:
Det är ju därför jag frågar er....
:7peta

Det va därför jag tackade nej till Tinas allternativ å dina vägnar... :hihi

tyvärr kan ja inte ta en sköldpadda... ja bor hemma, och morsan kommer mörda mig om jag drar in mer saker... hon höll på att hoppa i taket när ja drog in hojen i matsalen... :3freak

Miss_Orchidee skrev:
Det va därför jag tackade nej till Tinas allternativ å dina vägnar... :hihi

tyvärr kan ja inte ta en sköldpadda... ja bor hemma, och morsan kommer mörda mig om jag drar in mer saker... hon höll på att hoppa i taket när ja drog in hojen i matsalen... :3freak

Kan tänka mig det.
Det är av samma anledning jag måste göra mig av med honom. Har fullt upp med damm råttor och ormar. och karln vill ha en katt....
Men det ordnar sig nog! :tungan

Tycker den om bitska ciklider så kan den få simma omkring i mitt 720 liters kar...
Men dom äter på allt som inte hinner simma undan tyvär.
Vad e det för sköldpadda?

Den kan knappt simma. Det är en kinesisk sumpsköldpadda tror vi. Stor som en handboll ungefär. så dina ciklider skulle nog ha lite problem med att äta upp han tror jag...

Jag har haft en sköldpadda för ca 4 år sedan. Den hette "torti". gulligt va?.. :hihi
Den var faktiskt ganska söt förutom att den sket överallt.. (hade den "lös").

Miss_Orchidee skrev:
djursjukhus? Läs igen.

djurhuset är ett hus med smådjur, där eleverna lär sig om dem och får lära sig hantera dem o.s.v. Det är en skola som sagt, inget sjukhus. Inte särskilt opersonligt heller, alltid någon elev som tycker om något särskilt djur där inne, (vad det låter på dem iaf).

Tweety skrev:
Kan tänka mig det.
Det är av samma anledning jag måste göra mig av med honom. Har fullt upp med damm råttor och ormar. och karln vill ha en katt....
Men det ordnar sig nog! :tungan

slipp då :rolleyes:

lägg ut han på blocket eller leta reda på något husdjursforum på nätet å lägg ut tråden där istället, det ger dig nog mer.

*/ ?>
Back