Världens sämsta land?

Vilket är världens sämsta land?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilket är egentligen världens sämsta land och varför? Nu snackar vi u-länder alltså, inte komma dragandes med Norge eller något nu.
Jag håller Litauen som ohotad etta, jag gör mycket för att slippa återvända dit. Det är liksom så jävla Lilja 4-ever att man tror man hallucinerar, det är så CCCP, så bröd-kö, så häst och vagn. Maten är vidrig, människorna risiga, vädret äckligt.
Alla östländer jag vart i är i och för sig värdelösa, Polen undantaget där brudarna klär sig billigt och maten är ganska okej.
Men men, rösta nu och glöm inte att motivera varför just "erat" land är så jävla dåligt.
Skulle speciellt vilja höra mer om Grekland, det sägs vara vansinnigt dåligt men jag har aldrig hajat varför, är det det där med killar som gillar killar?

polen
1:folket är fruktansvärt otrevligt
2:allt är så jävla skabbigt hus,bilar, vägar,horor,hottelet jag bodde på
3:folket

enda + är att man kan köpa en flaska skumpa i baren för 35:- och ett pack sigg för 7:-

Jag vill våga mig till att påstå att hela hörnet där nere vid grekland (grekland, albanien, makaronien, gamla juggoland med mer) är ganska suspekt och toppar min lista. Det är ju först och främst trafikvettet eller snarare bristen på dito som får mig att bli mörkrädd. Inte ens djungelns lag med störst vinner gäller utan man kan bli utmanad i kycklingrejs av en sketen golf trots att man sitter i en stor lastebil på 60+ ton?! Sen folket med sina något skruvade värderingar, främst när det kommer till värdet av andra nationaliteter och människoliv samt djurskötsel. Sen att det är så förbannat smutsigt överallt där nere. Luktar illa gör det också. Att de kostar massa för oss mindre bidragstagande länder i EU? Ja vad ska man mer säga? Det är dock vackra landskap om man ser dem på distans. Nice from afar, but far from nice så att säga.

ingen som har nominerat ett afrikanskt land?

då nominerar jag alla de länder runt mali osv. bara en massa krig svält och korrupta regeringar.

Jag röstade på annat skitland. Typ Zimbabwe eller nåt annat i Afrika där alla har aids och svälter.

Chile :va Har fått för mig att chilenare ska vara ett jäddrigt otrevligt folk!

Varför är inte Sverige med på listan ?

Norge är fan sämst på fotboll. Röstar därför vatikanstaten som inte spelar fotboll och bara är allmänt tragiskt och värdelöst.

Marocko i alla fall det lilla jag vågat mig på att se i det landet.

#Fattigt
#Folket är klängiga
#Vill sälja allt
#Hög risk att bli rånad
#Smutsigt
#Tider för färjeliner och rent allmänt fungerar ej

Jag skulle nog vilja säga Vitryssland. Jag har aldrig varit där och jag har inte för avsikt att någonsin åka dit.

Edit: Fast, hmm... Man kanske skulle ha haft sig en Belarus 2102? :va
2102-01L.JPG

Last edited:
Tycker du att Sverige är så jävla dåligt, skriv ut listan och kasta pil på den, där pilen träffar, dit tycker jag att du ska flytta.

Ajöss din otacksamma jävel!

Ska flytta igen, så fort jag pluggat klart.

Jag skulle nog vilja säga Vitryssland. Jag har aldrig varit där och jag har inte för avsikt att någonsin åka dit.

Det är lika kul varje gång när man kollar på nåt friidrottsevent.
Vitryssarna har ett särskilt utseende. Likbleka på ett originellt sett.

Solen kanske inte skiner i Vitryssland?
Det kanske är öststaternas mörkmård?

Solen kanske inte skiner i Vitryssland?
Det kanske är öststaternas mörkmård?
Det är säkert reglerat av staten hur mycket man får vistas i solen per år. Resten av tiden ska man ENBART ägna åt att jobba och vara en god medborgare.

Något sydamerikansk land, vilket som helst nästan. Jävla oordning och skit med allt. Vädret är väl det enda som uppväger lite, men det räcker tamefan inte.:machinegu

Skulle speciellt vilja höra mer om Grekland, det sägs vara vansinnigt dåligt men jag har aldrig hajat varför, är det det där med killar som gillar killar?

:lol :tummenupp :D

Tycker du att Sverige är så jävla dåligt, skriv ut listan och kasta pil på den, där pilen träffar, dit tycker jag att du ska flytta.

Ajöss din otacksamma jävel!

Årets sosseinlägg? ;) :hihi

F.ö. lägger jag min röst på Brasilien. Fy satan vilket skitland. :fakta

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT