Old Badger
SportHojsentusiast
View attachment 463274munch mammut, ingen skönhet..
Fortfarande inte lika ful som de flesta modärna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
View attachment 463274munch mammut, ingen skönhet..
Den där har nog redan varit i tråden, och jag vill fortfarande ha en.
+1 på den!Den där har nog redan varit i tråden, och jag vill fortfarande ha en.

Den här var ju snygg ju!Bimota igen,
Inte världens fulaste, men hur kan man misslyckas så med en retro sportis? Och vad är det för svart sarg runt framlampan? ?
View attachment 466083
Vad är det här för jävla tråd, den e ju fan skitsnygg!!!Skisserna som läckte förra året var snyggare.
View attachment 466084
Har du blivit blåst på specsavers?1Har läst hela tråden. Fulaste hojen är klart den TS postade. Aldrig sett något så fult i hela mitt liv!
Allt snack om att R1 skulle vara fult, ni är bara avundsjuka för att ni inte hade råd och var tvungen att köpa en SV650 istället. Detta är INTE eget tycke utan faktiskt fakta. R1:an har och kommer alltid att vara en jävligt snygg hoj. Frågor på det?

Ful vetefan men tänk så mycket snyggare den varit utan euro 5.....Skisserna som läckte förra året var snyggare.
View attachment 466084
Vilken var den enda i Sverige menar du?Hej jag har 2 av dom mest 'fula' här nämligen en Honda cn 250 även kallad Helix och den enda i Sverige enl transportstyrelsen. Honda PC 800 Och jag är en stolt ägare av dessa... Mvh Micke
Jag var tvungen att googla dem, och nu kan jag inte göra dem osedda.Hej jag har 2 av dom mest 'fula' här nämligen en Honda cn 250 även kallad Helix och den enda i Sverige enl transportstyrelsen. Honda PC 800 Och jag är en stolt ägare av dessa... Mvh Micke
Jag var tvungen att googla dem, och nu kan jag inte göra dem osedda.
Men det måste ju vara superkul att köra ikring på o se folk kasta sig i diket i ren panik![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |