Världens fulaste hoj

Tre stycken snabbt framgooglade kandidater:

882a1b7e06502825cd4dd50002662d8b.jpg

En BFG är vacker i jämförelse med dessa! :hihi

Oljekylaren på den översta är nog det enda man inte får ont i ögonen av! :crash

Vi håller väl på att bli gubbar, vi som inte fattar grejen med futuristiska framlysen, kylarvingar och näst intill tyskrövar på något som ändå kallas sporthojar...

Ska de likna någon form av förvuxna motarder, eller vad är tanken...? Ska man köra dem med skinnställ och integralhjälm eller krävs det crosshjälm och ”goggles”...? Ellet måste man ha en lika futuristisk och Darth Vader inspirerad Simpsonkruka...?

Jävligt mycket pluspoäng för mitten...Jag hade den andra färgkombinationen då det begav sig, men ville nog egentligen ha den blåvita.

Jävligt mycket pluspoäng för mitten...Jag hade den andra färgkombinationen då det begav sig, men ville nog egentligen ha den blåvita.
Den brun/gula? Jag vill ha en sån också egentligen. Jag tycker såklart att mina motorcyklar är skitsnygga och tuffa som fan, men alla håller inte med.

Ingen som lyft klassikern med kjellkåpa? Ska se om jag kan hitta en bild...

Nu har jag inte läst hela tråden, men är inte alla nya hojar världens fulaste? Ser ju FÖRJÄVLIGA ut allihop. I synnerhet alla japanska "streetbikes" med sinnessjuka lampkåpor och märkliga ljus. Eller för den delen kåphojarna med vingar, ljuddämpare från yttre rymden och könlösa attribut överallt?

Det var bättre förr.

Nu har jag inte läst hela tråden, men är inte alla nya hojar världens fulaste? Ser ju FÖRJÄVLIGA ut allihop. I synnerhet alla japanska "streetbikes" med sinnessjuka lampkåpor och märkliga ljus. Eller för den delen kåphojarna med vingar, ljuddämpare från yttre rymden och könlösa attribut överallt?

Det var bättre förr.

Fast t.ex. Panigale V4S är ju magiskt vacker, men du kanske bara menade japanska kåphojar? Håller med annars om gathojarna, även de europeiska. MV Agustas Rush 1000 och nya Ducati Monster är ju verkligen inga supermodeller t.ex.

Fast t.ex. Panigale V4S är ju magiskt vacker, men du kanske bara menade japanska kåphojar? Håller med annars om gathojarna, även de europeiska. MV Agustas Rush 1000 och nya Ducati Monster är ju verkligen inga supermodeller t.ex.
Men Super Veloce är !

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...