Världens fulaste hoj

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Tre stycken snabbt framgooglade kandidater:

882a1b7e06502825cd4dd50002662d8b.jpg


En BFG är vacker i jämförelse med dessa! :hihi

Oljekylaren på den översta är nog det enda man inte får ont i ögonen av! :crash
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Vi håller väl på att bli gubbar, vi som inte fattar grejen med futuristiska framlysen, kylarvingar och näst intill tyskrövar på något som ändå kallas sporthojar...

Ska de likna någon form av förvuxna motarder, eller vad är tanken...? Ska man köra dem med skinnställ och integralhjälm eller krävs det crosshjälm och ”goggles”...? Ellet måste man ha en lika futuristisk och Darth Vader inspirerad Simpsonkruka...?
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Jävligt mycket pluspoäng för mitten...Jag hade den andra färgkombinationen då det begav sig, men ville nog egentligen ha den blåvita.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Jävligt mycket pluspoäng för mitten...Jag hade den andra färgkombinationen då det begav sig, men ville nog egentligen ha den blåvita.
Den brun/gula? Jag vill ha en sån också egentligen. Jag tycker såklart att mina motorcyklar är skitsnygga och tuffa som fan, men alla håller inte med.
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Ingen som lyft klassikern med kjellkåpa? Ska se om jag kan hitta en bild...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu har jag inte läst hela tråden, men är inte alla nya hojar världens fulaste? Ser ju FÖRJÄVLIGA ut allihop. I synnerhet alla japanska "streetbikes" med sinnessjuka lampkåpor och märkliga ljus. Eller för den delen kåphojarna med vingar, ljuddämpare från yttre rymden och könlösa attribut överallt?

Det var bättre förr.
 

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Nu har jag inte läst hela tråden, men är inte alla nya hojar världens fulaste? Ser ju FÖRJÄVLIGA ut allihop. I synnerhet alla japanska "streetbikes" med sinnessjuka lampkåpor och märkliga ljus. Eller för den delen kåphojarna med vingar, ljuddämpare från yttre rymden och könlösa attribut överallt?

Det var bättre förr.

Fast t.ex. Panigale V4S är ju magiskt vacker, men du kanske bara menade japanska kåphojar? Håller med annars om gathojarna, även de europeiska. MV Agustas Rush 1000 och nya Ducati Monster är ju verkligen inga supermodeller t.ex.
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Fast t.ex. Panigale V4S är ju magiskt vacker, men du kanske bara menade japanska kåphojar? Håller med annars om gathojarna, även de europeiska. MV Agustas Rush 1000 och nya Ducati Monster är ju verkligen inga supermodeller t.ex.
Men Super Veloce är !
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top