Världens dödligaste ubåt...

Shit, när kommer dom? alltså USA, för nu måste dom skydda "the peoples freedom" och ta våra ubåtar från oss!

Jo jag läste någonstans att de där jänkarna har sjukt svårt att upptäcka våran lilla båt, jobbigt för dom. :rockon

The Navy says it just wants to know how to detect and kill them.
Hahahaha

Last edited:
Underligt är det att jag som inte ens är särskilt patriotisk och än mindre haft något med ubåtar att göra skulle känna ett litet styng av stolthet..

.. men det gör jag! Heja Sverige!:yoparty

Chris Ash skrev:
2564735 ...är de tre ubåtarna i Gotlandklassen.

HENRY: According to Swedish newspapers, in training exercises the Gotland has sunk our most sophisticated nuclear submarines. But perhaps even more disconcerting, it reportedly sunk our largest aircraft carrier, the U.S.S. Reagan.

http://www.nbc4.tv/news/10116514/detail.html

Sanningen vi alla vetat börjar gå up för jänken...

Tii detta kan jag tillägga att "di svenske" ändå får allt mindre utrymme att nava på vid varje övning FÖR att jänken SKA kunna hitta dem.
Men de grejar det inte!

Jag gjorde värnplikten när de hade varit ner till medelhavet första svängen. Tror dom sänkte hela USA's medelhavs flotta 2 gånger om utan att bli upptäckt.

Quest skrev:
2564851 Jag gjorde värnplikten när de hade varit ner till medelhavet första svängen. Tror dom sänkte hela USA's medelhavs flotta 2 gånger om utan att bli upptäckt.

:tummenupp

Har varit ombord och är inte avundsjuk på besättningen.. trångt, tråkigt och inte får man göra så mycket heller.. 4minkriflj :yoparty

RMT_Racing skrev:
2564885 :tummenupp

Har varit ombord och är inte avundsjuk på besättningen.. trångt, tråkigt och inte får man göra så mycket heller.. 4minkriflj :yoparty

Minkrig: Havets bönder! ;)

RMT_Racing skrev:
2564920

Någon som skall söka IKS/IM -07??

Det blir nog få... Iaf frivilliga.
Däremot kommer väl många känna sig tvingade av karriärsskäl/hotade av underförstådda hot om utebliven karriär...

Dr.Bike skrev:
2564935 Det blir nog få... Iaf frivilliga.
Däremot kommer väl många känna sig tvingade av karriärsskäl/hotade av underförstådda hot om utebliven karriär...

Hmm.. det var det väl redan till -05??.. tråkigt.. min ansökan dimper ner vilken dag som helst. Lite skoj ska man ju ha.

Får man fråga vilket förband du tillhört/tillhör?

10102118A~Sean-Connery-The-Hunt-for-Red-October-Posters.jpg

-Shurly, there's been shum short of mishtake.

Ja men orka bry sig om en fantastisk ubåt, hurra liksom.
Och hur viktigt är det egentligen för Sverige att kunna utmana USA:s ubåtsflotta? De intar väl hela Europa på två dagar om de mot förmodan skulle vilja och då kan vi ju sitta och hoppas att kretinerna i ubåten ska skjuta kulspruta på Venice Beach.
Fånigt, det är vad det är. Soldatfuckos.

Markus skrev:
2565220 Ja men orka bry sig om en fantastisk ubåt, hurra liksom.
Och hur viktigt är det egentligen för Sverige att kunna utmana USA:s ubåtsflotta? De intar väl hela Europa på två dagar om de mot förmodan skulle vilja och då kan vi ju sitta och hoppas att kretinerna i ubåten ska skjuta kulspruta på Venice Beach.
Fånigt, det är vad det är. Soldatfuckos.

Helt riktigt Markus....man ska aldrig glädja sig åt nånting, och OM man är bra så ska man vara djävligt ödmjuk och aldrig berätta det.
Nä vi är sämst i världen och vi mår sämst.
OM vi mot förmodan vore bäst, så är det en illusion...
Ibland tror man att du är en Västmanlänning Markus! ;)
"Dä går alllri! Å skulle dä gå, så blire inte bra ändå!"

Sen kan jag ju tillägga att Sverige är det enda landet i världen som har jagat & fått radarlåsning på en SR-71 Blackbird över Östersjön. (Med en Ja-37 Viggen från roten på Gotland)

US Airforce skickade ett brev till Flygstaben & gratulerade dom! :D

Bifogat

• sr-71-ec97-43933-4.jpg
    sr-71-ec97-43933-4.jpg
    20.3 KB · Visningar: 99
Last edited:
Dr.Bike skrev:
2565246
Ibland tror man att du är en Västmanlänning Markus! ;)
"Dä går alllri! Å skulle dä gå, så blire inte bra ändå!"

Ok, busted - point taken. :hihi
Men det är nog en illusion att vi skulle kunna bjuda på motstånd i något annat än en övning mot USA. Om inte annat så nuke:ar de oss och då kan ni ju sitta i eran ubåt. :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman