Vänsterpacket förnekar sig inte

espa skrev:
2545433 Du verkar helt djävla snurrig ditt pucko.

:rofl Dagens garv!

Annars tycker jag att det är alldeles för mycket mjäk i den här tråden överlag, speciellt mot högern. De är säkert jättesnälla...inte.
Extremhöger = Dåligt! Extremvänster = Dåligt!

Chris Ash skrev:
2546892 Nej, AFA, nynazister och liknande småglin som springer runt och tuffar sig och slåss är harmlösa i det stora perspektivet även om de kan vara nog så hälsovådliga om man kommer i deras väg.

Att betydande delar av folket här nere röstar på SD är dock något helt annat och potentiellt oändligt mycket farligare.

Det där vet jag inte om jag håller med om. Rörelsen är rätt stor & de är mer organiserade än du tror. Stilpoäng för rimmet! :D

Last edited:
KalleNorton skrev:
2545069 Åh, på tal om det bara måste jag berätta vad jag såg i somras! :skvallertant
En kille på 17 år, som när han var 16 hade tatuerat en hakkors på sitt vänstra bröst.

Men han hade i alla fall bröst! det är inte illa. Det vill jag också ha, dock utan hakkors.

mini-knutten skrev:

:rofl
Alltså, sverigedemokrater kan ibland verka rätt blåsta men den där cromagnon-monchichin var fan helt efterbliven, fan vad jag gillar honom. Han är precis som jag föreställer mig B, B och C är på riktigt. Dumma, stammande, fula och dåligt klädda. :lol

11:43-11:45 är de två roligaste sekunderna, när de filmar statsvetaren och sd-duden och de bara ser ut att skämmas för monchichi. :tummenupp

mini-knutten skrev:

:rofl

Stort tack för den länken mini-knutten. Oerhört underhållande!!

Vilken fantastiskt korkad vänsterrepresentant. Helt oslagbar retorik och karisma! Har aldrig tidigare sett någon i en TV-soffa öppet motivera våld som ett medel att bekämpa sina politiska motståndare med i Sverige.

Vilket politiskt självmord!:hihi

/Olzki

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!