Vänsterpacket förnekar sig inte

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Man kan tycka vad man vill om Sverigedemokraterna men vandalism, våld och skadegörelse är knappast rätt metod för att bemöta dem. De fega kräken från aktivistvänstern är minst lika farliga som regelrätta nazister. Varför framkommer detta nästan aldrig i media? Är det för att det är politiskt inkorrekt att tycka illa om vänsteraktivisterna i SAC, KPML(r), SKP, AFA och andra grupperingar, som försöker framstå som änglar som bekämpar extremhögern?

http://sydsvenskan.se/sverige/article189980.ece

Slåss man för nåt bra du vet så får man göra precis vad man vill :gnissla. AFA står nästan lika lågt på min lista som nazister. Båda är förvirrade jävla pack som bara ställer till massa skit.

tycker fan att vänsteraktivisterna generellt sätt är värre. Tycka vad man vill om sd, de har fått sina uppdrag via demokratiska val och med folkligt godkännande, hur fan kan de där idioterna tror att de har rätt att bråka och förstöra? AFA är nog för övrigt kanske jordens mest idiotiska förening, medelintelligensen där kan nog fan inte ligga över 40... Jäkligt smart att använda facistiskt våld i sin kamp mot facismen; hur skulle det se ut om "Idioter mot bilar" (finns det? :va ) åkte omkring och protesterade i volvos?

Glömde jag att säga att radikalvänstern är idioter? :dummer

Chris Ash skrev:
2542245 Jag har sett AFA och liknande stollar en hel del i media på sistone, senast idag.

Jepp, de syns en hel del i media men tack vare att runt 80% av mediafolket här i landet också ligger till vänster så ser vi inte regelrätta kampanjer mot dem.

Lite negativt skrivs det men tänk om någon nazistisk organisation gjorde en liknande aktion? Då skulle det inte dröja innan drevet gick och stora rubriker om "Stoppa Nazisternas attack mot demokratin" prydde kvällspressen. Det funkar liksom inte att skriva sånt om vänsterpackets aktivister..

Last edited by a moderator:
zoddri skrev:
2542264Lite negativt skrivs det men tänk om någon nazistisk organisation gjorde en liknande aktion? Då skulle det inte dröja innan drevet gick och stora rubriker om "Stoppa Nazisternas attack mot demokratin" prydde kvällspressen. Det funkar liksom inte att skriva sånt om vänsterpackets aktivister..

Det är just det jag retar mig så in i helvete på.

zoddri skrev:
2542264 Jepp, de syns en hel del i media men tack vare att runt 80% av mediafolket här i landet också ligger till vänster så ser vi inte regelrätta kampanjer mot dem.

Lite negativt skrivs det men tänk om någon nazistisk organisation gjorde en liknande aktion? Då skulle det inte dröja innan drevet gick och stora rubriker om "Stoppa Nazisternas attack mot demokratin" prydde kvällspressen. Det funkar liksom inte att skriva sånt om vänsterpackets aktivister..

Vad som funkar eller inte funkar för aftonbladet har väl underordnad betydelse?

Ert insinuerande om att media skulle ha något till övers för dessa stackare är ju bara fånigt.

vissa människor *tittar åt vänster* har svårt att acceptera och/eller respektera yttrandefrihet...

Ett lyckat slag av röding packet för att värna om demokratin..AFA ä väl de största idioterna som finns.
Men som alltid medias gullegossar som kämpar för något ädelt.
Nej JAG ÄR HELLRE DÖD ÄN RÖD

Skalman skrev:
2542177...De fega kräken från aktivistvänstern är minst lika farliga som regelrätta nazister.

Nazister vill utrota alla som inte är arier, AFA är nog inte så farliga!?
Det är ju bra att nån vågar göra någonting i alla fall.

Har inte högerfalangen taggat ner idag och vänstern blivit vildare o vildare? Tycker man läser om skit extremvänstersympatisörerna ställt till med hela tiden numer.

McD attentat, upplopp, hot etc etc..

Förr var det alltid högernissarna som hyssade. Eller har jag fel?

Boris skrev:
2543166 AFA är nog inte så farliga!?

Farliga och farliga, tillräckligt farliga för att Säpo ska låta dem vara med i rapporten Brottslighet kopplad till rikets inre säkerhet i alla fall.

Alla som med våld som medel vill uppnå sitt mål är väl farliga, eller beror det på syftet?

Sedan att jag själv inte blir direkt rädd när jag ser en otvättad 17-åring med lila dreads och ring i näsan är en annan femma.

Boris skrev:
2543166 Nazister vill utrota alla som inte är arier, AFA är nog inte så farliga!?
Det är ju bra att nån vågar göra någonting i alla fall.

När öppet rasistiska organisationer (typ NSF) demonstrerar, gör de det med slagord och marscheringar, i allmänhet utan bråk. Att det blir stökigt när de demonstrerar beror på att vänsterpacket samlas för att förstöra för dem genom att vandalisera allt som kommer i deras väg, samt att med våld anfalla rasisterna. Om rasisterna tillåtits utnyttja sin demokratiska rätt till demonstration hade det inte uppstått något våld eller skadegörelse.

När öppet vänsterextremistiska organisationer (typ AFA) demonstrerar, är våld och allmän skadegörelse det vanliga inslaget, vanligtvis utförda av helmaskerader demonstranter.

Nej, AFA är inte lika farliga som rasisterna. De är etter värre, de är ett ÄKTA hot mot demokratin.

Last edited:
Om man slåss för en god sak , är det ok att ta till vilka medel som helst ??

Gabor skrev:
2544974 Om man slåss för en god sak , är det ok att ta till vilka medel som helst ??
Ja om det _VERKLIGEN_ behövs. Småglin med hakkors på armen tycker inte jag är något större problem, man skrattar åt dom o sen fortsätter dagen.

HanneZ skrev:
2545015 Ja om det _VERKLIGEN_ behövs. Småglin med hakkors på armen tycker inte jag är något större problem, man skrattar åt dom o sen fortsätter dagen.
Åh, på tal om det bara måste jag berätta vad jag såg i somras! :skvallertant
En kille på 17 år, som när han var 16 hade tatuerat en hakkors på sitt vänstra bröst.

:rofl :gråta :rofl :gråta :rofl :gråta :rofl :gråta :rofl :gråta :rofl :gråta

Last edited:
Jag ler inombords när idioter pucklar på idioter. :tummenupp

Fortsätt.

Zee skrev:
2545078 Jag ler inombords när idioter pucklar på idioter. :tummenupp

Fortsätt.

Kruxet är att de flesta idioter inom AFA+hangarounds även pucklar på allmänhetens egendom, bilar, skyltfönster, stölder m.m.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg