Välte inte en ända gång...

RocketQueen skrev:
Näää då blir jag galen. Hon sa att hon ville jag skulle köra de första gången så jag känner mig lite säker på den eftersom jag ej kört förut.
Säkert även nästa gång men innan säsongen är slut måste jag f_n köra 750. Annars kommer jag va sur hela vintern.
Tack förresten.
Ser fram emot att åka med dig nästa sommar!

Får väl se hur det blir nästa säsong. Eventuellt behåller jag 400an som fikaräser och införskaffar mig en liten leksak. Men vi kan köra Bulten ändå :rock
Jag finns också på bild på Jarla om dom inte plockat bort det. Körde upp privat men hamnade på bild ändå.

Jarla fick äran att utbilda mig för ca 10 år sedan (som om nån skulle bry sig :rolleyes:).

sandstream skrev:
Jarla fick äran att utbilda mig för ca 10 år sedan (som om nån skulle bry sig :rolleyes:).
Min intresse-smurf skiter på sig av omtanke :)

(skoja lite)

:tomten

:tummenupp kul för dej.....teorin skriver jag upp i slute av oktober tror jag om dom har nå tider. Körning till våren....

rookie skrev:
Varför KÖRA redan i år? Att ta teorin e supervettigt så du slipper vänta på det nästa år! Men att ta dyra lektioner redan när du sen ska glömma av det under några månader för att sen ta upp det igen verkar inte lika supervettigt...eller...?

Därför att jag vill veta lite va kan.
Därför att jag längtar så.
Därför att jag inte vill stå helt grön i vår. :)

Bikerbitch skrev:
Får väl se hur det blir nästa säsong. Eventuellt behåller jag 400an som fikaräser och införskaffar mig en liten leksak. Men vi kan köra Bulten ändå :rock
Jag finns också på bild på Jarla om dom inte plockat bort det. Körde upp privat men hamnade på bild ändå.

Hehe Ska de bli Bulten för mig i vår får jag köra på nu ordentligt.

Idag när jag körde kom de en snubbe på en Sporthoj åkande. Nu jäklar tänkte jag och glömde helt bort att planera min sväng. Kommer i liiiite för hög fart in i svängen och gör de PINSAMMA misstaget att bromsa.
Där låg man IGEN...

Ja ja de gick faktiskt mycket bättre på slutet.
Nästa vecka ska jag köra 550. hehe

Kändes gensat lite bättre när en kille på en Ninja åkte förbi och vinkade uppmuntrande.
Nästa sommar ska jag åka och vinka till alla elever. :hihi

RQ

Bikerbitch skrev:
och införskaffar mig en liten leksak.

Du behöver inte tala om det för alla :tungan räcker det inte med att du vet :va

RocketQueen skrev:
Idag när jag körde kom de en snubbe på en Sporthoj åkande. Nu jäklar tänkte jag och glömde helt bort att planera min sväng. Kommer i liiiite för hög fart in i svängen och gör de PINSAMMA misstaget att bromsa.
Där låg man IGEN...

Doh! Inte kul...va på väg att göra samma sak när jag hade mina gamla däck på... Hoppas att du klarade dig iaf.

//TwinSucker

RocketQueen skrev:
Därför att jag vill veta lite va kan.
Därför att jag längtar så.
Därför att jag inte vill stå helt grön i vår. :)

Ok, verkar vara vettigt då ju...var inte menat som kritik, undrade mest och det kostar ju "en del" att köra...(minns förra höstens ekonomiska situation med fasa...)

Lycka till i vart fall! :tummenupp

eus skrev:
Nää men sluta nu

Hur f-an skulle det se ut om alla skrev en tråd varje gång man tagit en körlektion?
Hon fortsätter ju o skriva i samma tråd iaf, allti nåt!

En del startar ju 5 trådar för att skriva om deras hemska olycka dom varit med om där dom nästan dog men fick åka hem samma kväll.

eus skrev:
Nää men sluta nu

Hur f-an skulle det se ut om alla skrev en tråd varje gång man tagit en körlektion?

Tja...alla skriver ju en tråd när de knäskrapat första gången, wheelat första gången, bytt sina blinkers, sett en tjej som tittat på dem när de körde fort eller whatever så....

rookie skrev:
Tja...alla skriver ju en tråd när de knäskrapat första gången, wheelat första gången, bytt sina blinkers, sett en tjej som tittat på dem när de körde fort eller whatever så....
Jo, ryggdunkstrådarna är många...

eus skrev:
Nää men sluta nu

Bara för att du har kortet o inte alls fattar de underbara med att äntligen börja köra.
Men va fan bättre att starta 17 trådar om va som kommer på TV ikväll eller nåt annat intressant. :hihi

rookie skrev:
Precis, intressesmurfen hoppar

rookie skrev:
Ok, verkar vara vettigt då ju...var inte menat som kritik, undrade mest och det kostar ju "en del" att köra...(minns förra höstens ekonomiska situation med fasa...)

Lycka till i vart fall! :tummenupp

Näää jag vet men jag har nog aldrig varit den mest ekonominska människan heller. :hihi

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2