Välte inte en ända gång...

tassen skrev:
Säg vad du vill ha för hoj så bygger grabbarna en hoj till dig eller hur alla SH singlar.......bara att starta en RQ fond så har hon hojen klar till körkortet.

Jag bidrar med en spräckt generatorkåpa till drömhojen. bara lite spackel och resten kvar.

The_FacultyGirl skrev:
Härligt att du börjat köra! :tummenupp

Då det inte alls var länge sen jag körde för första gången så minns jag defintivt den mäktiga känslan ;) :banana
Helt underbart är det!

Glädjs med dig tjejen! :rockbanan

Tack!
Ja de är helt underbart. De värsta är ju att man får en grym mersmak!
Kommer ju knappast känna att de räcker med 5 lektioner innan vintern men jag får spara mina pengar istället.

Va faktiskt mycket tjejer på Jarla igår. :Bugar
De va verkligen kul!

RocketQueen skrev:
Ja va fasen jag får råna pappa eller nåt så går de nog.
Va man tvungen att ha så jäkla dyra intressen! :huvet

det e iof ett alternativ :D kostar att ligga på topp har jag hört ngngång :)

Låna RoLLERS hoj och kör privat :) , han har ju inte direkt någon nytta av den nu :rolleyes:

AHA!!! Nu vet jag varför du har den profilbilden som du har. Du vill provköra ALLA killars hojar på Sporthoj...

Jag är inte så dum som somliga tror

:tomten

StAnger skrev:
AHA!!! Nu vet jag varför du har den profilbilden som du har. Du vill provköra ALLA killars hojar på Sporthoj...

Jag är inte så dum som somliga tror

:tomten
Hojar? Kallas de så nu?

Fredde skrev:
Låna RoLLERS hoj och kör privat :) , han har ju inte direkt någon nytta av den nu :rolleyes:

Tror inte han skulle bli så glad då. :hihi
Lite skillnad på 125 och 1000. he he

Till StAnger: Nähä du! RQ Ska ha en egen båge.

Mattias: Sluta trakasera mig nu! :kocko
Detta är ingen sån tråd.
I övrigt så håller jag mig faktiskt till en "båge"!

RocketQueen skrev:
Mattias: Sluta trakasera mig nu! :kocko
Detta är ingen sån tråd.
I övrigt så håller jag mig faktiskt till en "båge"!
Det han egentligen ville säga var nog att han har en hoj till salu lite billigt :7peta och vet att du är på jakt efter en 600 :hihi

Varför KÖRA redan i år? Att ta teorin e supervettigt så du slipper vänta på det nästa år! Men att ta dyra lektioner redan när du sen ska glömma av det under några månader för att sen ta upp det igen verkar inte lika supervettigt...eller...?

rookie skrev:
Varför KÖRA redan i år? Men att ta dyra lektioner redan när du sen ska glömma av det under några månader för att sen ta upp det igen verkar inte lika supervettigt...eller...?

Jag har gjort som så nu i höst/sommar, kört båge privat, gjorde klart teorin och sen tog jag ett par lektioner för att "lära mig rätt från början", klart det sitter kvar, och sen är det jävligt kul :)

men framåt våren så blire o boka in minst 10 lektioner om inte mer, för min egen säkerhets skull...

så jag tycker inte det e helt dumt att köra ett par lektioner på hösten för att komma igång, dessutom får man mersmak

Minns när en dam la ut sina "vägen till kortet trådar" för ett tag sedan. Hon fick mycket skt för det,,,,,,.

:corn

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...