Välkommna till Uddevallas egna forum.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Nu har jag fått Swedie att fixa ett eget forum åt oss här på bästkusten!

Tack Swedie! :tummenupp
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Firefly skrev:
Nu har jag fått Swedie att fixa ett eget forum åt oss här på bästkusten!

Tack Swedie! :tummenupp

Härligt! :tummenupp Får se till o fixa större hoj snart, så man kan hänga med på några turer :) Påtal om det, Keith jag har kollat runt på mina konton lite. Och jag har inte råd att köpa ny hoj förns jag sålt den jag har nu. Tänkte sätta ut min hoj på annons idag, får se om du har kvar din sen när jag fått sålt min :tungan
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Perfekt! Nu vet man ju vart man ska annonsera ut samåkning och krogrundor mm. :fyllisar Bra initiativ Daniel! :tummenupp
 

Johan R1

Leker me min nya R1
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
R1 -02 & Minimoto
blir de nån åkning 1 el 2 maj måntro.. vetifan va de e för veckoda men de e säkert en sön eftersom de e valborg o sånt.. :banana
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Johan R6 skrev:
blir de nån åkning 1 el 2 maj måntro.. vetifan va de e för veckoda men de e säkert en sön eftersom de e valborg o sånt.. :banana
Du kan ställa den frågan i uddevallas samåkningsforum istället. :banana :tummenupp
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
Depåstöd

Hola!
Jag söker en vänligt sinnad själ som kan bistå med ett depåstöd till framdäck under några timmar inom en snar framtid. Stort plus om det är lila! :D

/Andreas
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Depåstöd

Backdraft skrev:
Hola!
Jag söker en vänligt sinnad själ som kan bistå med ett depåstöd till framdäck under några timmar inom en snar framtid. Stort plus om det är lila! :D

/Andreas
Häng upp den i ett spännband, kommer du inte åt styret så häng i den där JÄTTE-ställningen som håller kåpan :rofl :D :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
@Backdraft...

JAG HAR LÄNGST HOCKEYFRILLA!!!!

Btw, varifrån kommer ni som härjar här i Uddevalla-forumet då? Vore skoj å veta...

Jag har som sagt sommarställe ute vid Högås, lite efter (innan) Rotviksbro... Får köra nårra rundor te sommarn...

:hej
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
sanntur skrev:
Häng upp den i ett spännband, kommer du inte åt styret så häng i den där JÄTTE-ställningen som håller kåpan :rofl :D :tummenupp

Hmmm...ok! Jag är helt införstådd med förslaget :va...förutom att det kräver minst två personer, där den ene helst bör vara en stor grön kille, alternativt en kille med en tajt trikå dekorerad med ett "S". Fast om jag inte minns fel så har jag en skylift ståendes på vinden. Tack för tipset! :tummenupp :D
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
hållundan skrev:
@Backdraft...

JAG HAR LÄNGST HOCKEYFRILLA!!!!

Btw, varifrån kommer ni som härjar här i Uddevalla-forumet då? Vore skoj å veta...

Jag har som sagt sommarställe ute vid Högås, lite efter (innan) Rotviksbro... Får köra nårra rundor te sommarn...

:hej

Det tvivlar jag inte på, har sett bilder och den är enorm...schysst hockeyfrilla dessutom! :D Men jag är på god väg nu, bara nån decimeter eller två kvar..

Undertecknad kommer ursprungligen ifrån Herrljungaområdet, och sedan ytterliggare 1,5 mil ut bland granarna. Nu bor jag dock permanent i detta bästkustens hjärta eftersom HTU är min arbetsgivare i ytterliggare ett år.

Ett par turer till sommaren bör ju gå att ordna till tycker man ja! :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Backdraft skrev:
Det tvivlar jag inte på, har sett bilder och den är enorm...schysst hockeyfrilla dessutom! :D Men jag är på god väg nu, bara nån decimeter eller två kvar..

Undertecknad kommer ursprungligen ifrån Herrljungaområdet, och sedan ytterliggare 1,5 mil ut bland granarna. Nu bor jag dock permanent i detta bästkustens hjärta eftersom HTU är min arbetsgivare i ytterliggare ett år.

Ett par turer till sommaren bör ju gå att ordna till tycker man ja! :tummenupp
:Bugar

Härligt att någon annan fallit för den goda (?) smaken!!! Om inte annat jävligt sköj att trotsa å vara störd...

Nåväl, det ska bli sköj å köra lite uppe i trakterna man trots allt växt upp på under somrarna...

:hej
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
hållundan skrev:
:Bugar

Härligt att någon annan fallit för den goda (?) smaken!!! Om inte annat jävligt sköj att trotsa å vara störd...

Nåväl, det ska bli sköj å köra lite uppe i trakterna man trots allt växt upp på under somrarna...

:hej

Ja jag har aldrig utgett mig för att vara normalt beskaffad! :3freak
Sedan är det inte så tråkigt att köra uppe i Uddevalla-trakterna, då det trots allt händer att en å annan vacker flicka dyker upp i blickfånget. :tuttar

Nä nu är det over and out för idag! Men snart är man här igen...:trött
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
hållundan skrev:
@Backdraft...

JAG HAR LÄNGST HOCKEYFRILLA!!!!

Btw, varifrån kommer ni som härjar här i Uddevalla-forumet då? Vore skoj å veta...

Jag har som sagt sommarställe ute vid Högås, lite efter (innan) Rotviksbro... Får köra nårra rundor te sommarn...

:hej
Eftersom jag inte e sportintresserad, VAD är en "hockeyfrilla"?? Och va e "Btw" är det oxå en sportgrej?? :kocko
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
sanntur skrev:
Eftersom jag inte e sportintresserad, VAD är en "hockeyfrilla"?? Och va e "Btw" är det oxå en sportgrej?? :kocko

Vartifrån uttrycket "hockeyfrilla" kommer ifrån är jag inte 100% säker på, men om jag inte minns fel så hade många (däribland en hel del hockeyspelare) på 80-talet en aning längre hår just i nacken. Särskilt vanligt var det väl i det forna Sovjetunionen? Dessutom var Sovjetunionen en stor hockeynation. Jag kan lika gärna ha hittat på världens mest inkorrekta story, rätta mig om jag har fel någon! :kocko

BTW = By The Way = Jo du förresten...typ!
 
Nyheter
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Top