Interceptor
Wheelie addict
Välkommen till gangsterparadiset, nu när de låter dom bo här som de fredliga människor de är hoppas jag alla politiker får en muslim som granne
Fy fan vilket jävla folk!!
Fy fan vilket jävla folk!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SSB skrev:2464196
Sen är väl egentligen problemet flyktinginvandringen.
SSB skrev:En annan sak man kan fundera på är varför en irakisk flykting inte söker sig till Saudi Arabien eller Syrien osv.
SirWankalot skrev:2464384Det finns ingen solidaritet mellan araber/muslimer uppenbarligen. Eller?
Markus skrev:2464669En kille som klippte mig nyligen flydde från Irak...QUOTE]
Fick du kvitto?
Blanco skrev:2464875
Fick du kvitto?

Frisörer och smålivs-innehavare är nog sämst på att lämna kvitton...Markus skrev:2464891På det där stället får man bara kvitto på kortköpet, har aldrig fått kassakvitto, varken där eller på någon annan frisör i samma kategori.
![]()
Blanco skrev:2464955Frisörer och smålivs-innehavare är nog sämst på att lämna kvitton...

Markus skrev:2464891På det där stället får man bara kvitto på kortköpet, har aldrig fått kassakvitto, varken där eller på någon annan frisör i samma kategori.
![]()
juha01 skrev:2465489Har klippt mig på Toni & guy några gånger och där får man alltid kvitto. Å andra sidan kostar det styvt 500 spänn att klippa sig... Finns det ett samband här eller!?
dardevil skrev:2463677Att lösa ett problem som ingen får prata om är svårt.
Politiker,poliser eller vanliga blir ju kölhalade direkt och tvingas mer eller mindre av media att dementera eller bli avsatt från sin tjänst.
Inte konstigt att SD växer sig starkare hur mycket media och alla smutskastar för problemen kvarstår och blir inte bättre självmant.
Att regeringen blundar och skyller på integrationen tror jag inte leder någon vart.För självklart dras man till likasinnade iaf den stora massan
och hellt ärligt hur många här skulle tänka sej att bo i Rosengård?
Inte ja iaf,nu kommer många skrika rasist pga detta inlägg men tydlingen
så tycker många med mej lika med tanke på vissa pollar.
Jag är inte rasist men tycker att något måste göras för det har gått för långt när utrycknings personal blir attackerade,polis stationer blir beskjutna med automat vapen,gäng krig på öppna gator osv osv..
Flesh skrev:2465694EDIT: Hörde för inte så länge sedan på nyheterna att var 4:de person i sverige har utländsk bakrund.

imaster skrev:2465729Ja tänk, till och med kungafamiljen har utländsk bakgrund.
burner skrev:2465738Om du bara visste hur mycket bidrag dom plockar ut varje år skulle du blir mörkrädd.
ska man dra det riktigt hårt så har alla länder utom tanzania (eller är det kenya) 100% invandringimaster skrev:2465746Jo förvisso. Men vad jag menade var att med "utländsk bakgrund" så kan det även gälla dem som är 10:e generationens invandrare och så vidare.
Ska man dra det krasst har ju ungefär 99% av USA:s befolkning utländsk bakgrund.
imaster skrev:2465746Jo förvisso. Men vad jag menade var att med "utländsk bakgrund" så kan det även gälla dem som är 10:e generationens invandrare och så vidare.
Ska man dra det krasst har ju ungefär 99% av USA:s befolkning utländsk bakgrund.
åk till rosengård och försök skilja vilka som är födda i sverige och vilka som är födda utomlands. lycka tillburner skrev:2465763Visst, min egen definition för att vara Svensk är enkelt bara att man är född i Sverige. Behöver inte vara svårare än så....
Född i Sverige = Svensk
-Rosen- skrev:2465765åk till rosengård och försök skilja vilka som är födda i sverige och vilka som är födda utomlands. lycka till
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |