Vägar 2008

Körde 172'an mellan Bengtsfors och Gustavsfors i helgen. Kanonväg! Misstänker att den är lika skön hela vägen upp till Årjäng..

På Brudfjället är det nästan helt grusfritt nu.. :)
 
Tja!

Det ligger massor med oljegrus på "gamla" 44:an mellan Uddevalla och Trollhättan. Inga skyltar vad jag kunde se. Halt som fan märkte jag men klara mig utan vurpa.
 
Jotack! Varför valde jag den vägen till jobbet idag?
Har ju varit med om mycket värre men speciellt roligt var det inte.
 
Måste varna för vägen mellan Väne Åsaka och Främmestad!!

Ligger grus över hela vägen på sina ställen, uppfattade inga varningsskyltar.
 
Åkte slätterna vägen idag... trodde dom borstat vägen för min skull.. inga bilar.. :tummenupp va min livs åktur där idag, har aldrig åkt motard så fort där som idag.. va helt underbar, hoppas den håller sig så...

åkte från upphärad till stan, sista högern runt ladugården innan gärdhemskrysset,där ligger de lite dynga från korna... men annars, :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 
körde ifrån åsmule ner emot brålanda idag. se upp för grus i kurvorna!! sitter en del skyltar men inte på alla ställen :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top