Väder, polis och rullgrus!

Förbannade väghållare
Se upp för dessa små gynnare på götaälvbron från stan mot hisingen
ska hälsa från 1 av dom som tog stykt i mitt fina racetec k2 :mad:

skulle själv tagit väck spikarna men de va en jävla trafik så de sitter kvar än.

Bifogat

• spik.jpg
    spik.jpg
    47.9 KB · Visningar: 156
Förbannade väghållare
Se upp för dessa små gynnare på götaälvbron från stan mot hisingen
ska hälsa från 1 av dom som tog stykt i mitt fina racetec k2 :mad:

skulle själv tagit väck spikarna men de va en jävla trafik så de sitter kvar än.

shit, det där såg ingen vidare ut. :gnissla
vilket körfält såg du detta på? ska åka över den bron imorgon.

Oljespill på Marieholmsleden idag, i sista 90-gradaren ut mot tunnelmynningen vid Göta Älv-bron. Mellan parkeringshuset och Sweco med andra ord. Snorhalt i vätan.

Massor av grus på vägarna i Vallda-området. Vet inte hur det är förbi Halla, men sandörakan, bort till lerkilrakan är nerslabbad med tjära och grus. Väldigt halt!:tummenner

Vägkontroll eller något, massa poliser på göteborgsvägen innan lackarebäcksrondellen från göteborg sett. :näsblod

Civil 9-5 (silvrig sedan) hade stannat en xc90 på Marieholmsleden, södergående (E45). Åkte förbi nyss. Se upp gubbar å gummor! :)

Körde bil runt Lygnen idag.
Ni som kör hoj, ta det lugnt för det börjar bli dags för bönderna att stänka vägbanan med lera från traktorer på många lömska partier.

En hel del grus har hittat fram också, så kör lugnt!

Varning!!

Den oerhört dåliga vägen mellan Jonsered och Landvetter. En sträcka på ~50meter har blivit grusväg, och då menar jag inte lite spill här och där utan riktig jä_la grusväg! Och vad jag kunde se fanns INGA varningsskyltar :va

Det var inte rolig att köra där idag kan jag lova :gnissla

Orkade inte läsa mer än 2 sidor bakåt och se om det har vart med tidigare...

Huge oljespill i guldheden riktning mot sahlgrenska i kurvan där man kan välja mellan att åka mot wavrinsky eller uppför backe (mot guldhedstornet hållet).

Hastighetskontroll vid värlskulturmuséet alldeles innan universeum, riktning mot korsvägen. Dem har nog flyttat sig nu, men se upp i framtiden när ni passerar där. Dem gillar att stå där har man märkt.

Det är ju högsäsong för oss som kör Sporthoj så lite uppdatering i denna tråd är viktigt... :P

VARNING!

Vägen som korsar tågspåren vid Kode ca 97m norr om Kode Bilteknink var extremt hal tom med bil skodd med dubbade vinterdäck.

jag hade bara så tråkigt så va tvungen att skriva bump :D tyst nu vi får ju information nu när jag bumpat den!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT