Väder, polis och rullgrus!

fast du behöver nog inte oroa dig ;) din 125 lär la knappast aktivera nån kamera förutom din digitalkamera :tungan skämt åå sido, men kunde inte låta bli :banana

Kul där va... den är dock såld nu. Men när man körde igenom lundbytunneln blixtra de till varje gång men på sistone har de inte blixtrat när man kommer i 110 där nere :( har de kanske tagit bort den i de röret som kommer från älvsborgsbron???

Tänkte informera om att det visst finns kameror i Götetunneln men dessa är inte kopplade till polisen utan till Vägverket som kontrollerar trafikflöden och skickar ut information till polisen om olyckor osv.

Sen tänkte jag varna för att snabelbilen varit ute i Frölunda igårkväll. Hamnade precis bakom den på väg hem från Åby. Lagningarna jag såg var på vägen som leder bort mot Frölunda torg från Ica Maxi vid 421.

är inte de skit samma, jag har ju inte en xt längre. dessutom vad vet du om de, har du provkört den? :O :P

Du hade en XT vid tillfället som du skrev inlägget?:va

Ja, jag har provkört en XT, det slöaste jag någonsin har provat. Dessutom så talar väl ca 10 hästa sitt tydsliga språk?:dummer

Personligen så skulle jag dock inte försöka köra ifrån polisen, allra minst med en XT 125.

Ja, jag har provkört en XT, det slöaste jag någonsin har provat. Dessutom så talar väl ca 10 hästa sitt tydsliga språk?:dummer

Personligen så skulle jag dock inte försöka köra ifrån polisen, allra minst med en XT 125.

De slöaste jag någonsin kört var din HYNDA!!!:D

hade allt vart bra kul å testa :D men joo den var riktigt jävla seg, iaf om man jämför med min DR :rolleyes:

Last edited:
Ligger en del grus i några svängar på den goa vägen mellan kornhall och ytterby!!
Inte överdrivet mycket, men ta det försiktigt här.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back