Skorpan
Guest
du hade klarat dig ändåJoJoman skrev:Hastighetskameror i Lundbytunneln![]()
![]()
Blev plåtad i Lundbytunneln vid 19 tiden ikväll. Körde hoj vid tillfället så dom får ju ifs en fräck bild.![]()
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=231040
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du hade klarat dig ändåJoJoman skrev:Hastighetskameror i Lundbytunneln![]()
![]()
Blev plåtad i Lundbytunneln vid 19 tiden ikväll. Körde hoj vid tillfället så dom får ju ifs en fräck bild.![]()

sven666 skrev:hela GBGs poliskår står fortfarande samlade vid götaälvsbron, dom verkar inte plocka inte in några bilar eller nåt dock
ingen laser eller några kontrlerade bilar trots at jag åkt förbi 2GGr idag med säkert 1timmes mellanrum?
Jag skulle göra en lite omkörning när jag ser en jävla massa snutar...

janne71 skrev:körde gamla r 40 in till stan idag sträckan vid landvettersjön innan mölnlycke har nu fått helt ny belägning inga lagningar inge grus![]()
![]()
synd vi inte kan spärra av den ifrån varsit håll en eftermiddag![]()
Smal skrev:Tjena gubbar ny här.. men iaf hadde en liten fråga.. jag har bott i spanien nu i 5år och där skiter dom fullständigt i om du har MC kort eller inte. .det går lika bra med vanligt körkort..
Nu när jag har kommit hem igen.-- så funderar jag på att ta me mig Mv´n.. å jag snacka me en snubbe här på stigs center.. som säljer aprilia å han sa att man kan faan åka utan mc kort.. han påstodd att han hadde polare som hadde gjort d i 10år utan att blivit stoppade.. å sen sa han att om man blir d så får man en varning första gången och böter på 700 spänn
...
Så min fråga är.. är detta sannt.. isåf skiter jag i mc kortet nu-- å så om jag får böter nån gång.. så får jag la ta skiten då..
va säger ni gubbar?

Gottis skrev:Jävla najs hoje du har för det första
det råkade inet va en gubbe med skägg du pratatde med lr
lr så va det Micke som äger stället Sweden Motorcykel shop roliga grabbar där
ta du kortet så fort snuten ser en sport hoj så stoppar dom ju en lr iaf MC snuten alltigt nått att klaga på lr kolla upp jag hade tur den här sommaren mej stoppade dom bara 1 gång![]()
Smal skrev:tack för the kind words
joo d va han me skägget där ja..haha
ajaa jag får la ta kortet då.. lika bra å börja nu så kanske man kan få köra snart.. hörde att dom e riktiga svin här i göteborg.. hälften kuggar .. sjukt..
Gottis skrev:Har du kört hoj mycket där nere så ska det ju inet va några problem ta ett par lektioner så du lär dej det nya manöverprovet
välkommen förövrigt
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |