Väder, polis och rullgrus!

Risk för stopp i Tingstadstunneln

Sista helgen i september ska Tingstadstunneln underhållas, skriver GP.

Vägverket hoppas att många trafikanter väljer andra vägar när ett av tunnelrören stängs av, annars blir det stopp.

Hastighetskameror i Lundbytunneln :hördu :gnissla

Blev plåtad i Lundbytunneln vid 19 tiden ikväll. Körde hoj vid tillfället så dom får ju ifs en fräck bild. :blah

JoJoman skrev:
Hastighetskameror i Lundbytunneln :hördu :gnissla

Blev plåtad i Lundbytunneln vid 19 tiden ikväll. Körde hoj vid tillfället så dom får ju ifs en fräck bild. :blah
Åt vilket håll??

Mc-Snutar kollar trafiken på söderleden mellan mölndal och sisjön.. De åker fram och tillbaka och stoppar bilar. Låg även en bit bakom mig och skuggade och trodde att jag inte såg han :tungan

Slurken skrev:
Mc-Snutar kollar trafiken på söderleden mellan mölndal och sisjön.. De åker fram och tillbaka och stoppar bilar. Låg även en bit bakom mig och skuggade och trodde att jag inte såg han :tungan

edit: NU alltså, de låg efter mig för 10 min sedan...

Slurken skrev:
edit: NU alltså, de låg efter mig för 10 min sedan...

okej tur att man har jobbat klart i sisjön nu då brukar gasa på ganska bra där imellan när man ska hem från jobbet blir att ta andra vägar ut till polaren då i Askim

Gottis skrev:
okej tur att man har jobbat klart i sisjön nu då brukar gasa på ganska bra där imellan när man ska hem från jobbet blir att ta andra vägar ut till polaren då i Askim

Du är inte ensam direkt. Jag bor i närheten och på nätterna/när det är lite trafik, så brukar det yla förbi sporthojar stup i kvarten. självklart med nålen inne på det röda! låter fint.. :banana

Slurken skrev:
Du är inte ensam direkt. Jag bor i närheten och på nätterna/när det är lite trafik, så brukar det yla förbi sporthojar stup i kvarten. självklart med nålen inne på det röda! låter fint.. :banana
låter trevligt!

man kanske skulle ta med sig nåt fint sällskap och sitta vid vägkanten och njuta av den ljuva musiken! :pannkyss

Mark skrev:
låter trevligt!

man kanske skulle ta med sig nåt fint sällskap och sitta vid vägkanten och njuta av den ljuva musiken! :pannkyss

Ingen dum idé. :tummenupp Införa kvällsfika vid söderleden kanske?? I alla fall vid någon trevlig mc-väg, landvettersjön eller så :D

Majoren skrev:
Fan också det hållet är svårare att få till en schysst wheelie ifrån, inte lika lång raka :D
Det går :)
hoppas bilderna blir lika fina som denna :rofl

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!