Väder inför SO på Åsen till helgen!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Så här kan man läsa:

En högtrycksrygg drar in över landet och ser ut att stanna i söder nästa vecka ut. Norrland bör dock räkna med fortsatt molnigt väder. I söder byggs stackmoln upp dagtid och en del skurar blir det MEN solen ska kunna vara lite duktigare än den ser ut att bli i början på veckan. 13-18 grader lokalt 20 i söder.

Ska nog kunna gå vägen det här :banana

nej nej nej !!!

Nej inget regn !!! jag ska ju ta min fjärde raka seger var det ju tänkt !!! :yoparty

Packalén skrev:
Jag vill ha regn, regn, regn och mera regn.....

Jag hinner inte få hem ventiler till den ritkiga motorn :4skrika Så det blir till att åka med std motorn på finalen :huvet

Fint det. Mina tre fungerande cylindrar lämnar nog ungefär lika mycket effekt som din orginalmotor så vi får väl ligga o hjälpas åt på rakan.

Tobbe - det blir inget med det. Får räcka nu så du inte blir för dryg o kaxig!

Packalén skrev:
Jag vill ha regn, regn, regn och mera regn.....

Jag hinner inte få hem ventiler till den ritkiga motorn :4skrika Så det blir till att åka med std motorn på finalen :huvet
Don Quixote skrev:
Fint det. Mina tre fungerande cylindrar lämnar nog ungefär lika mycket effekt som din orginalmotor så vi får väl ligga o hjälpas åt på rakan.

Tobbe - det blir inget med det. Får räcka nu så du inte blir för dryg o kaxig!
Sluta bråka nu o håll gas genom depåböjen istället så blir ni inte omkörda! ;)

alakhai skrev:
Sluta bråka nu o håll gas genom depåböjen istället så blir ni inte omkörda! ;)

Nah :gnissla Det är så otäckt att gasa när det lutar. Rädd o ramla!

Don Quixote skrev:
Nah :gnissla Det är så otäckt att gasa när det lutar. Rädd o ramla!
Ja jo, jag vet det med... Men man borde lära sig!! :tungan Sökte ju ett litet påhopp från Packalén med, dyker säkert upp!! :hihi

Ska också upp o göra ett nytt försök på Åsen, verkar dock som jag måste stryka fredagsträningen..

alakhai skrev:
Ja jo, jag vet det med... Men man borde lära sig!! :tungan Sökte ju ett litet påhopp från Packalén med, dyker säkert upp!! :hihi

Ska också upp o göra ett nytt försök på Åsen, verkar dock som jag måste stryka fredagsträningen..

Satt just o funderade på någon bra mot komentar, men jag tänkte visa till helgen i stället :D

Packalén skrev:
Satt just o funderade på någon bra mot komentar, men jag tänkte visa till helgen i stället :D
:lol Japps, det får du göra... Gissar att du också har siktet inställt på 09 tider om vädret blir bra?!

Fast du har ju guldet först o främst att köra för.. Jag tävlar bara mot klockan i år... :)

Packalén skrev:
Glöm det Tobbe.. Den segern skall jag ha. :7peta Tänk på en sak. Jag är tvåa i serien, jag kan inte bli sämre än tvåa. Vinner jag tävlingen vinner jag serien. Gissa vem som kommer att gasa livet ur en svart skrynklig Honda... :lol

jag tänkte ta starten,å dra en lucka så får ni hålla på å stöka å böka bakom mig ? låter som en bra ide eller?

alakhai skrev:
:lol Japps, det får du göra... Gissar att du också har siktet inställt på 09 tider om vädret blir bra?!

Fast du har ju guldet först o främst att köra för.. Jag tävlar bara mot klockan i år... :)

Det kommer att regna så det blir inga 9 tider... Men skulle det nu mot förmodan vara fint så skall det åkas 9:or. Det är nog vad som kommer att behövas för att slå Mats o Tobbe

Packalén skrev:
Det kommer att regna så det blir inga 9 tider... Men skulle det nu mot förmodan vara fint så skall det åkas 9:or. Det är nog vad som kommer att behövas för att slå Mats o Tobbe

jag har som mål att köra låga 1.10 tider men det skulle sitta fint med en 0.9 tid åxå.blir det regn så sitter jag nog i depån och super mig redlös å dränker mig i en balja rotmos ! :fyllisar

Packalén skrev:
Skulle faktiskt va jäkligt kul med ett regnrace tycker jag... Har bara kört 1 kval i regn och 1 lite halvblött på hela året.. Inget race, skulle va kul att testa på.... Faktiskt..

alakhai skrev:
Skulle faktiskt va jäkligt kul med ett regnrace tycker jag... Har bara kört 1 kval i regn och 1 lite halvblött på hela året.. Inget race, skulle va kul att testa på.... Faktiskt..

tycker du ja............

Har någon Rookie nånsin kört 9-tider på åsen? Hade varit festligt om ni grejade det. Hoppas själv på en låg 11 och konsekventa 11-tider under rejset.

Don Quixote skrev:
Har någon Rookie nånsin kört 9-tider på åsen? Hade varit festligt om ni grejade det. Hoppas själv på en låg 11 och konsekventa 11-tider under rejset.

finns det väder så finns de möjligheter :yoparty

Don Quixote skrev:
Synd man inte räknas in som rookie längre, för jag hoppas o tror på 9:or om det blir bra väder!!

Fast..... Är ju faktiskt mer rookie än de flesta trots att jag har en A-licens.. :tungan

*/ ?>
Back