Väder inför SO på Åsen till helgen!

alakhai skrev:
Synd man inte räknas in som rookie längre, för jag hoppas o tror på 9:or om det blir bra väder!!

Fast..... Är ju faktiskt mer rookie än de flesta trots att jag har en A-licens.. :tungan

Håhå.. :gnissla du har inget med Rookie att göra. Det där med att du körde som Rookie några tävlingar var väl förmodligen ett misstag från Svemo som skickade dig fel licens. :D

Packalén skrev:
Håhå.. :gnissla du har inget med Rookie att göra. Det där med att du körde som Rookie några tävlingar var väl förmodligen ett misstag från Svemo som skickade dig fel licens. :D
:) Njaae, så var det nog inte riktigt... :7peta Egentligen e det nog så att fler skulle ha A-licens ungefär samtidigt som jag klassade upp mig. Jag hade tex inte vunnit R600 i karlskoga som jag körde i STD600 finalen (Kasst alltså :huvet ). O då blev jag ändå 10:a där. Dock åkte jag ju 10.2 i kvalet och det hade jag ju fått pole med.

Don Quixote skrev:
Har någon Rookie nånsin kört 9-tider på åsen? Hade varit festligt om ni grejade det. Hoppas själv på en låg 11 och konsekventa 11-tider under rejset.

de första 3 varven ja, sen orkar du inte mer :fatta!

:kiss

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back