***!!!VÄRLDSREKORD i BURN-OUT!!!***

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Här blir det, så kom så många som möjligt så ska vi sätta rekord, alla kommer få ett diplom om att dom vart med o slagit världsrekord!!!!!!!!

Bifogat

• banan 3.jpg
    banan 3.jpg
    111.4 KB · Visningar: 4,117
Jag kommer garanterat..Det skall bli riktigt kul.
Hoppas nu att så många som möjligt kan komma , så att det blir ett imponerande rekord. :tummenupp

Aaaaaaa, skit att man precis bytte bakdäck....kunde ju burnat upp det gamla...! :crash

Gott jobbat Rejvis! Det är dock Blackrace då, samtidigt och på samma plats.

Finns det möjligethet till däckbyte nånstans i närheten ? frågan e ju bara hur man får me sig det nya däcket upp :crash (har ett)

Mitt däck ska snart bytas, men håller till burnen iaf :D

Frågan är väl som fluppen säger: hur får jag upp mitt däck som väntar på mig här?
Kanske ska spänna fast det på bakcutsen.....

750RR

jag vet att det e blackrace, det e det som e meningen, massa folk som tittar på.

bakdäcken kan ni ta runt halsen eller nåt, ska kolla om vi kan fixa dit en däckmaskin......

Ravetrancer skrev:
jag vet att det e blackrace, det e det som e meningen, massa folk som tittar på.

bakdäcken kan ni ta runt halsen eller nåt, ska kolla om vi kan fixa dit en däckmaskin......

Blackracet börjar inte förräns 18.00, så det är lugnt. Lite jobbigt för mig som ska vara funktionär dock, vi har möte 16.00. Kan bli lite tight med tid, men det ska nog lösa sig. Burna måste man ju göra! :rock

Är det inne på själva flygplatsområdet eller på raksträckan utanför (där rejset är)?

samling 15 burn 16, inne på flygplatsen , precis på väg in från bommen o neråt.....

maverick_750rr skrev:

Frågan är väl som fluppen säger: hur får jag upp mitt däck som väntar på mig här?

750RR

spänna ?? fota och visa hur då..för jag fattar inte hur :crash det e inget skottkärre-hjul :D :D

Man kan trä det över axlarna och ha som skydd om du åker av :D

No1 skrev:
Eeehh, 30 augusti!!??

Smaaaaaaaart att boka in detta evenemang samtidigt som GR2 dagen så att folk med detta intresse tvingas välja antingen eller...

No1...

Ps! till trotts, lycka till... Ds!

Vad är GR2 dagen????

Jag har glass till alla...

Kunde man köpa däck billigt där? Se gärna till att ha maskin med er, för jag orkar inte bända ihjäl mig.

Allt går att fästa med lite omöjlig viljestyrka :crash

750RR

Hur länge ska man burna då? Har ju precis bytt...
Eller kan man ta med sig ett gammalt sletet däck kränga på det där och byta till baka sen?

Klart man ska vara med :rock finns en firma precis utanför borås dock vet jag inte om dom kan kränga mc däck men det borde dom ju för det är en däck firma.

under en 10sek period så måste alla ha burnat mins 3 sek.
vidare, detta är alltså världsrekordförsöket, sen ttänkte jag vi skulle burna redigt, typ 30-60sek så vi kan filma all satans rök som blir

maverick_750rr skrev:

750RR

Du får väl ha det runt midjan, eller är du för tjock? :)

Proimp...

... i borås brukar väl gilla sådant här? Prata med de så fixar de säkert billiga däck och däckskrängare...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back