Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......mr_rockster skrev:... i borås brukar väl gilla sådant här? Prata med de så fixar de säkert billiga däck och däckskrängare...

Ravetrancer skrev:det är faktiskt proimp som kommer sponsra med däck......det kommer ev. finnas en helikopter i luften som kommer att filma oxo......
???????????????????????????????????????????????????????????????????????Nisse Järnet skrev:
Ni slösar ju på däck och natur i onödan!Ravetrancer skrev:???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ravetrancer skrev:Här blir det, så kom så många som möjligt så ska vi sätta rekord, alla kommer få ett diplom om att dom vart med o slagit världsrekord!!!!!!!!
Eeeeeh, jag har haft detta datum preliminärbokat 1 snart 3 veckor.......det var snarare du som boka in skiten på sporthojfestdagen, sen så bytte du till den 30:e som jag redan hade bokat preliminärt.....har fått vänta med tillstånd, innan jag lagt upp det här.....No1 skrev:Eeehh, 30 augusti!!??
Smaaaaaaaart att boka in detta evenemang samtidigt som GR2 dagen så att folk med detta intresse tvingas välja antingen eller...
No1...
Ps! till trotts, lycka till... Ds!

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!