Hokay...
OBS! Detta är en helt onödig gnäll-tråd, men det bryr jag mig inte om.
Jag blir så trött på vissa uttryck, som ALLTID kommer fram i vissa sammanhang.
Ni vet dessa uttryck som dels saknar logik, men ändå upprepas gång på gång på gång på gång på gång på gång...
Exempel:
Så fort nån råkat ut för ett stöldförsök, eller fått sitt fordon snott, så är det alltid minst en (men oftast flera) som bara måste vräka ur sig samma idiotkommentar:
"Tråkigt med folk som inte kan skilja på mitt å ditt."
Varför upprepas denna puckade kommentar hela tiden?
Är det verkligen NÅGON som tror att bil/hojtjuvar har sönder andras grejor bara för dom tror att det är deras?
Näni, tjuvar VET nog minsann att det inte är deras egna grejor dom snor/försöker sno.
Alltså: sluta skyll dessa missdåd på okunskap, och kalla det för vad det verkligen är istället, d.v.s. MEDVETNA sviniga handlingar som drabbar andra.
Dessa avskum gör detta fullt medvetna om att deras handlingar drabbar andra oskyldiga människor.
Så... nu har jag gnällt av mig på detta.
Ni kan väl fylla på med dom idiotuttryck som ni ogillar här om ni vill.
(T.ex. dom som alltid ger 110% brukar ju alltid reta folk som tycker att 100% är max.)
Självklart gör jag en poll, bara för jag kan.
Skål å trevlig kväll på er btw.
OBS! Detta är en helt onödig gnäll-tråd, men det bryr jag mig inte om.

Jag blir så trött på vissa uttryck, som ALLTID kommer fram i vissa sammanhang.
Ni vet dessa uttryck som dels saknar logik, men ändå upprepas gång på gång på gång på gång på gång på gång...

Exempel:
Så fort nån råkat ut för ett stöldförsök, eller fått sitt fordon snott, så är det alltid minst en (men oftast flera) som bara måste vräka ur sig samma idiotkommentar:
"Tråkigt med folk som inte kan skilja på mitt å ditt."
Varför upprepas denna puckade kommentar hela tiden?
Är det verkligen NÅGON som tror att bil/hojtjuvar har sönder andras grejor bara för dom tror att det är deras?
Näni, tjuvar VET nog minsann att det inte är deras egna grejor dom snor/försöker sno.

Alltså: sluta skyll dessa missdåd på okunskap, och kalla det för vad det verkligen är istället, d.v.s. MEDVETNA sviniga handlingar som drabbar andra.
Dessa avskum gör detta fullt medvetna om att deras handlingar drabbar andra oskyldiga människor.
Så... nu har jag gnällt av mig på detta.
Ni kan väl fylla på med dom idiotuttryck som ni ogillar här om ni vill.
(T.ex. dom som alltid ger 110% brukar ju alltid reta folk som tycker att 100% är max.)
Självklart gör jag en poll, bara för jag kan.

Skål å trevlig kväll på er btw.
Last edited: