Nu när det blivit lite blandat i den här tråden så ställer jag också lite frågor.
Är hemskt sugen på att börja träna och tävla i supermotard då jag tror att jag skulle tycka det är skit kul
Men vad skall man satsa på för något då? Funderade på en lv-reggad 525a men det kanske är lättare att va med och tävla i 450 klassen?
525an är väl inte riktigt lika service benägen som 450is är? Fattar ju självklart att man skall serva mycket på 525an med då det är tävlingsmaskin men 450in går väl ändå "hårdare"?
Säg att jag köper en enduro som är lv-reggad och kastar på sm däck och allt som behövs för att få tävla och träna så har jag förstått att orginal framdämpningen inte är att hurra för till supermotard åka? Man vill väl alltså ha styvare? Men nu äre så att jag typ inte väger någonting (64kg för tillfället ungefär) kommer jag behöva fixa framdämparna eller bara styva upp så mycket det går?
Tror det var alla frågor för tillfället och tackar på förhand om det nu är någon som orkar svara på alla frågor