Utekväll

För att vara helt säker så är det alltså 19.00O'Learys som gäller??

Samling utanför?

Last edited:
Nu har jag stött på ett problem.. syrran är ur stan och hon hon bor med kunde inte ha mig där över någon anledning. så finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att låna ut en soff/sängplats är det välkommet!

skulle vara kul om man kunde vara med på kvällen också!

naj Linus fyfan va du ska krypa på alla fyra imorn, bara för att du har varit off så länge. jag sitter nu i dimman o försöker hitta ut eftersom farsan har fyllt år idag :yoparty men jaja ses på makkedonkan imorn grabbas peace..
Jelvan jag måste ju säga att du luktar eftersom du bangar säsongens sista slirar runda. scooter power

ja men Shadow du är jätte välkommen imorn på både åktur och slirar rundan på kvällen men jag har redan fullt hos mig i min lilla 52:a men det finns ett annat sätt..jobba en kyckling som du kan slagga över:yoparty

Last edited:
naj Linus fyfan va du ska krypa på alla fyra imorn, bara för att du har varit off så länge.
Krypa är inget för mig, men att gör PhEta poWerSliDes fram o tillbaka när man ska gå, dä ä nått för mig :D :yoparty Men vi får väl se Hedi, vem av hos som tål de goda shotsen efter middan :krama För det blir en shots mer för dig för varje dag du var efter hos andra med knäskrap... :såjaponken

ja men Shadow du är jätte välkommen imorn på både åktur och slirar rundan på kvällen men jag har redan fullt hos mig i min lilla 52:a men det finns ett annat sätt..jobba en kyckling som du kan slagga över:yoparty

tar med mig lite civil-kläder till körningen så får man höra sig för lite annars.. vill ju inte chansa på att man hittar någon på krogen.. då kan man ju i värsta fall behöva gå hem med ett skåp.. :skrämd

naj Linus fyfan va du ska krypa på alla fyra imorn, bara för att du har varit off så länge. jag sitter nu i dimman o försöker hitta ut eftersom farsan har fyllt år idag :yoparty men jaja ses på makkedonkan imorn grabbas peace..
Jelvan jag måste ju säga att du luktar eftersom du bangar säsongens sista slirar runda. scooter power

haha gå o lägg dig fyllo så du orkar med morgondagen utan powernap!
Peppa rikligt i dimman inför morgondagen och JA! Linus ska inte kunna stå efter morgondagens behandling. :yoparty

Det kommer lösa sig shadow, klart du ska med på kvällen. Någon måste ju ha en soffa du kan låna över natten :D

Tänkte bara meddela er att Jelvan ÄR KUNG på att köra hoj, han åker om alla på bakhjulet och ligger mest i alla kurvor. Han är min idol och jag önskar att jag en dag kan bli lika grym som honom.:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Bara så alla vet hur jag känner och att det också fakta!!

Tänkte bara meddela er att Jelvan ÄR KUNG på att köra hoj, han åker om alla på bakhjulet och ligger mest i alla kurvor. Han är min idol och jag önskar att jag en dag kan bli lika grym som honom.:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Bara så alla vet hur jag känner och att det också fakta!!

Hedi ge upp, du kommer aldrig blir lika bra som KuNg3n J3lvan :såjaponken Han fixa skrapet långt innan du ens kunde svänga, men att ha mål är aldrig fel :arsele ;)

Edit: Ses om några timmar...slå mig inte så hårt då :rolleyes:

Tack för idag boys :)

Vill också tacka för idag, vilket härligt gäng och vilken härlig tur på bågarna....Andra kalla ölen tom! :D

Vill också tacka för idag, vilket härligt gäng och vilken härlig tur på bågarna....Andra kalla ölen tom! :D

O fy fan då ligger vi efter här borta, Hedi ligger o sover. Får väl trycka ner några öl i strupen på han :D

Ses snart boys

Tack som fan alla igår!

Alla vart lite på arslet? Jag fick min jävla vesuvio på kvällen.
Bröttan fick :ligga?

Hur gick de för Lill Linus då?

Riktigt lyckad dag igår! Kul med ett sånt härligt gäng oxå. Vintern är tyvärr låång & mörk men vad sägs som att senare i vinter kanske dra ihop något igen & kanske köra lite go-kart eller liknande? :)

Surt att missa, själv satt jag på jobbet till midnatt. Dock var jag pigg och utvilad och körde (minst) 1:08:1 på Sviestad. Sista passet gick ännu fortare men då ballade tidsmätningen ur för mig. Lite grus på banan men absolut ingen fara. Sjukt roligt! 7 förare på 4 instruktörer :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!