Utekväll

Omröstning

Oleary's:
Li_G
Lekwall

Texas:
hundforare

Horse and Hound:

Harrys:

Spelar ingen roll:
J3lv4n

Omröstning

Oleary's:
Li_G
Lekwall

Texas:
hundforare

Horse and Hound:

Harrys:

Spelar ingen roll:
J3lv4n
Hobbe

Ingen som är sugen på Djingis buffé?

Vem tar ansvar och beställer bord då? Verkar som sagt att de inte spelar nån större roll vart vi käkar nånstans, vilket det inte gör för mig heller. Så om nån beställer bord (skriv innan ni gör de så inte fler gör de samtidigt) så anpassar sig resten utav alla efter beställningen och tid. Bara det finns öl där ni beställer så tror ja alla blir glada :D

Har fixat ett bord på Olearys för 10 personer på Lördag. Har inte bestämt nån tid än så vad säger ni? 19.00 ?

Är det nån som absolut inte vill till Olearys får ni gärna svara idag, så jag kan ringa och avboka bordet.

Fan jag hade velat haka på men jobbar 17-00. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har fixat ett bord på Olearys för 10 personer på Lördag. Har inte bestämt nån tid än så vad säger ni? 19.00 ?

Är det nån som absolut inte vill till Olearys får ni gärna svara idag, så jag kan ringa och avboka bordet.

Bra initiativ Hobbe, var rädd att de skulle vara fullt. Vart man än ville ha bord eftersom dagarna tickar på. 19.00 låter bra? (nån som inte kan den tiden?)

"TheWhip" synd att du inte kunde följa med, blir säkert fler gånger :)

det låter skit bra gubbar:yoparty vi kör på det..paaaarrtteeeeeey...
vad är det för ålder..kommer du in Linus?:tungan

Bokar man bord och ska käka behöver man inte vara mer än 18 för att få vara kvar hela kvällen ;)

Om inte.. så har du ansvaret att ja sköter mig och att ja enbart dricker "cola" :tungan

hehe oki Linus jag ska ta hand om dig fram till min första ölen:D

hehe oki Linus jag ska ta hand om dig fram till min första ölen:D

typ 15 pers kan du ju säga hobbe..som när man skulle ut på krogen ringde man o sa, skriv upp jag plus 15

Last edited:
Tror Jan ska med också, inte säker men han nämnde det förra trafikövningen på Sveistad. Ska höra med han imr om han ska med eller inte :) (om han inte skriver här först)

Men någon som har förslag på åkturen då?

Hoppas på fint väder med då! Lekwall, styr upp då! :)

Ska inte cmxi med då?

Är på tjänsteresa i Göteborg hela helgen, så här är det utekväll varje dag!:D

Se nu till att Linus inte ramlar av stolen, att J3lv4n inte skryter om knäskrapet hela kvällen, att hedi inte hoppar över borden samt att hundförare inte plötsigt väljer alternativspåret i baren!:gnissla

Glöm inte :tuttar och :arsele samt :krama!!

Ha en kanonkväll pöjkar!!:yoparty

Se nu till att Linus inte ramlar av stolen, att J3lv4n inte skryter om knäskrapet hela kvällen, att hedi inte hoppar över borden samt att hundförare inte plötsigt väljer alternativspåret i baren!:gnissla

Oj, vi får nog vara glada om det går så lugnt till :yoparty

Nä men tråkigt att du inte kan haka på.

Scooter Power !!

Haha....:yoparty

Anmälde jag mig för sent kanske! Med min anmälan blev ju 11 stycken men om det bara är bokat för tio. Kommer ni hänga där eller drar ni vidare senare?

Last edited:
Haha....:yoparty

Anmälde jag mig för sent kanske! Med min anmälan blev ju 11 stycken men om det bara är bokat för tio. Kommer ni hänga där eller drar ni vidare senare?

borde inte vara större problem, jag menar det är ju bara och dra fram en stol till eller ett bord till:)

och synd att GBG stekarn inte vågar hänga med oss på slirig lördag kväll..hasses sega gubbar:banana

men som sagt grabbar glöm inte åka tråden på Lördag kl 11.00 McDonald's i Ryd

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...