Utekväll

Hur de gick för den lille jäveln... jo det snurrar fortfarande i skalet haha :D Tack för igår, hoppas alla hade lika kul som jag :fyllisar

Jo grabbar det var riktigt roligt! Tack för en härlig säsong och igår.

Jag är på lite aktiviteter under vintern.

Tack för gårdagen. Sjukt roligt med både åkning och drickat !
Tyvärr fick juh den här dagen lida efter en skaplig bakfylla!

Absolut sugen på nya aktiviteter!

Riktigt lyckad dag igår! Kul med ett sånt härligt gäng oxå. Vintern är tyvärr låång & mörk men vad sägs som att senare i vinter kanske dra ihop något igen & kanske köra lite go-kart eller liknande? :)

Go-cart i vinter! Vilken bra ide kan se framför mig redan nu hur det skulle gasas :D.

Tack allihop för en grym dag och kväll! Vägarna vi åkte var som i en dröm och festa kan ni fan i mig göra! :tummenupp

Måste ge ett speciellt stort tack till Peter att jag kunde slagga i gästrummet hos han och hans tjej. Fick en stor fin säng att sova i när jag förväntade mig att få en soffplats i en alldeles för kort soffa :tungan så verkligen.. TUSEN TACK!

Ni är ett grymt gäng och vi ska ha kul i vinter! ;)

Go-cart oohyeah!
Mer spritfest i vinter hoppas jag!? Garagefester ?:yoparty

Tack allihop för en grym dag och kväll! Vägarna vi åkte var som i en dröm och festa kan ni fan i mig göra! :tummenupp

Måste ge ett speciellt stort tack till Peter att jag kunde slagga i gästrummet hos han och hans tjej. Fick en stor fin säng att sova i när jag förväntade mig att få en soffplats i en alldeles för kort soffa :tungan så verkligen.. TUSEN TACK!

Ni är ett grymt gäng och vi ska ha kul i vinter! ;)

Haha de är lugnt man! :tungan
Blir massor åka nästa sässong som ni Motala fyllerados får hänka på!

jag vill oxå skriva nåt om vår outlaws åk och Gangster fest i lördags. och ser framemot och piska er i gokart :D paartteeey:yoparty

vad säg om att dra en posör runda snart och bränna lite gummi elle nåt?

Go-cart oohyeah!
Mer spritfest i vinter hoppas jag!? Garagefester ?:yoparty

Haha de är lugnt man! :tungan
Blir massor åka nästa sässong som ni Motala fyllerados får hänka på!

Så klart vi ska ha Garagefest! :tummenupp Men då måste vi ha lite brudar till oss solokillar ;)

BTW! du som hade kvar min tröja i din rygga kan väll pma mig så kan vi mötas upp så jag kan få tillbaka den :D

Så klart vi ska ha Garagefest! :tummenupp Men då måste vi ha lite brudar till oss solokillar ;)

BTW! du som hade kvar min tröja i din rygga kan väll pma mig så kan vi mötas upp så jag kan få tillbaka den :D

Han hänger inte på SH men snacka med peeth så borde tröjan komma tillbaka till dig :)

Han hänger inte på SH men snacka med peeth så borde tröjan komma tillbaka till dig :)

Jag skicka ett sms till stefan med Eriks nr!

Blir gocarten innan den 22dec? :)

Blir nämligen sjukskriven 3månader efter det..
Julfest/gocart ? :)

Jag skicka ett sms till stefan med Eriks nr!

Blir gocarten innan den 22dec? :)

Blir nämligen sjukskriven 3månader efter det..
Julfest/gocart ? :)

Vad sägs om den 17/12, en lördag och folk har inte hunnit åka bort till släkt o vänner. Eller som jag, hunnit börja jobba julhelgen :D

Antingen gocart och sedan julbord med krogen som slut mål. Eller gocart o sedan krogen?? Eftersom det är jultider (o vi ska ha råd med acra titanavgasystem till oss själva) har säker inte alla råd att slanga ut allt för mkt pengar så antingen gör vi det ena eller det andra. Kom med förslag :)

Låter kanon Linus!
Styr du upp!? :)

Jag röstar nog på gocart sedan pilsner för hela slanten!( på kanske en trevlig pub sen röjar hak)

Låter kanon Linus!
Styr du upp!? :)

Jag röstar nog på gocart sedan pilsner för hela slanten!( på kanske en trevlig pub sen röjar hak)

Ja kan titta upp gocart den 17/12 som sagt: Men bra att veta innan man bokar, hur många som skulle vilja hänga med. Och vid vilken tid ni skulle kunna tänkas köra detta självmords/mansprovsrace :yoparty :tungan

Klinga är ju rätt schysst men hackefors funkar ju med!

Tror fler skulle vara intresserade om de var här i stan. Så...... hur många är intresserade? Finns de inget intresse för gokart så får de väl bara bli utekväll med pilsner.

Självklart är jag med! Kanske bäst med en helt ny tråd till & med?

Vi kan väl börja göra en lista igen.

1. Perki
2.
3.
4.

För er som inte kan vänta på att jag laddar upp filmen från den 24/9 så att vi slipper Youtube kvaliten som förstör alla mina klipp,

[YOUTUBE-ID]http://youtu.be/RAW400U6-pk?hd=1[/YOUTUBE-ID]
Ifall inte länken ovan funkar? http://youtu.be/RAW400U6-pk?hd=1
Laddar upp filmen imorgon så att ni kan ladda hem den själva utan alla pixel fel

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon