Utekväll

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5.

Är kanske lika bra att boka ett bord, frågan är bara vart :P

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5. Li_G

Fleeer??

Ang. bord så spelar de ingen större roll vart för min del, finns flera trevliga ställen i stan. Bara att välja, men kom gärna med förslag :)

då kör vi på sportbaren ,, gamla dhjingis har jag för mig det är !!! en trappa upp ,,

bra mat o så har de kilkenny

då kör vi på sportbaren ,, gamla dhjingis har jag för mig det är !!! en trappa upp ,,

bra mat o så har de kilkenny

Hade den i åtanke, om inte fler misstycker eller har andra förslag ligger denna som förslag nummer 1 tillsvidare.

Det nya stället horse and hound är ju rätt soft annars. Finns ett ganska stort runt bord med soffer runt typ.

Bara förslag givetvis. Bara det finns öl!

horse and hound verkar flera gilla, frågan är om vi ska käka eller bara dricka öl. Beror ju en del på det om vi ska boka bord eller inte.

Nååå... enbart öl eller även mat på detta?

Jag är alltid hungrig så ja käkar gärna också :)

det är så förbannat tråk o laga mat , så jag röstar ju på den biten , är lite för gammal för o gå ut o råsupa :)

Kanon då blir det även mat (vill någon inte ha, går de bra att sitta bredvid iaf)

Nu har vi:
-Sportbaren
-Texas
-Horse and Hound

Mest röster på någon av de, blir det..

Kanon då blir det även mat (vill någon inte ha, går de bra att sitta bredvid iaf)

Nu har vi:
-Sportbaren
-Texas
-Horse and Hound

Mest röster på någon av de, blir det..

Om vi ska till Olearys eller vilken annan sportbar så kan det vara bra att ringa imorn eller tisdag typ och förboka ett bord. Lördag+lönehelg+LHC spelar borta så blir nog mycket folk. Det är en släkting som driver Olearys, jag kan ringa och höra om han kan göra nåt på priset om det blir så att vi går dit.

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5. Li_G
6. elles
7. Alden
8. Hobbe

Last edited:
Om vi ska till Olearys eller vilken annan sportbar så kan det vara bra att ringa imorn eller tisdag typ och förboka ett bord. Lördag+lönehelg+LHC spelar borta så blir nog mycket folk. Det är en släkting som driver Olearys, jag kan ringa och höra om han kan göra nåt på priset om det blir så att vi går dit.

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5. Li_G
6. elles
7. Alden
8. Hobbe
9. Hedi

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5. Li_G
6. elles
7. Alden
8. Hobbe

gör det hobbe :)

Det tycker jag du ska göra hobbe.

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5. Li_G
6. elles
7. Alden
8. Hobbe
9.J3lv4n
10.Hedi

Nice. Några till som nappat nu :)

Mig spelar de ingen större roll vart.

vi måste ju bestämma vart vi ska hänga och vi måste nog beställa bord oxå om vi ska va så många plus att vi måste nog dra en sista repa om vädret tillåter.. vi får dra en röstning på onsdag om vart vi ska hänga kanske?

1. Perki
2. Lekwall
3. Brottan
4. Peeth
5. Li_G
6. elles
7. Alden
8. Hobbe
9.J3lv4n
10.Hedi
11. Hundförare

Omröstning