HanneZ
Avställd
Har du inte bråttom med stålarna så säg att du inte accepterar budet och mena på att det inte går att få en likvärdig till det som dom vill betala ut. Dom spelar oftast på att försäkringstagaren vill ha sina pengar fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Badger skrev:Efter att ha läst tråden, inte undra på att försäkringspremierna ökar ..........
Badger skrev:Du verkar vara ute efter kontanta pengar.........Då mer än du gav, dessutom verkar du inte haft den så länge. Poängen är inte att tjäna pengar.
Mer seriöst hade varit om du diskuterar med säljare av likvärdig maskin, sen tar kontakt med försäkringsbolag ang. betalning. Men detta verkar inte vara syftet, eller?
Emmi skrev:Vad vet du om vad jag är ute efter? :kocko
Jag har redan pratat med försäkringsbolaget om det men de gör inte så utan de betalar endast ut kontanter.
Prata inte om du inte vet vad du pratar om.
Badger skrev:Jisses, tog visst skruv........
Men, Det är inte ovanligt att FB gör upp med säljaren ang. betalning.![]()
Sök, så hittar du även trådar i ämnet.
Chronic skrev:Visst kan man, människa till människa, lyckas få till en "bra" deal med skaderegaleraren, de har rätt fria händer har jag märkt.
Men att få ut mer än det som står på kvittot är nästan skitsvårt, ta pengarna och var glad att du slapp de problem som brukar uppstå..
Menar du att Emmi - efter att du praktiskt taget anklagat henne för försäkringsbedrägeri - skulle be dig om ursäkt? Och varför, för att du har några högskolepoäng?Badger skrev:Emmi: Ursäkt eller..........
Blip skrev:Varför ska man kunna köpa en likvärdig hoj? Är inte vitsen att inte lida ekonomisk skada? Dvs få igen de pengar man lagt ut på varan man köpt.
Den där hojen såldes ju till ett vrakpris med flera intressenter på enligt tidigare tråd, det gäller att ha lite flyt när nästa hoj ska köpas då.
Emmi skrev:Badger: Dina kunskaper om vad jag tycker, tänker och vill har du inte en aning om och det var det du uttalade dig om. Dina ekonomiska kunskaper är säkert jättebra och det du säger om det stämmer säkert.
Blom: Den hojen ser ut som fan i jämförelse med min.
Chronic: Vilka problem brukar/skulle kunna uppstå?
Neutral skrev:Menar du att Emmi - efter att du praktiskt taget anklagat henne för försäkringsbedrägeri - skulle be dig om ursäkt? Och varför, för att du har några högskolepoäng?
Säg att det inte är så.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden