Ut och köra på söndag 4/4?

• Thread starter Thread starter ak4
  • Start date Start date

ak4

Ducatista
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
-09, Ducati 848
Jag funderar på en LUGN och trevlig liten tur imorgon med fika, första turen för säsongen. :tungan Finns det några likasinnade, gärna med bättre lokalsinne än mig.. Min ursäkt är: jag är från Norrland.. :)

Först senare på dagen. Bromsmeck på polarns bil och sommardäcksbyte på bilen men på eftermiddagen blir det nån sväng. Håll utsikt i torsdagsåkartråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327 för premiär runt 20 - 25/4 samt onsdagsåkartråden om du vill ha sällskap.

Ska hålla kolla där, kan nog inte vänta tills det kommer igång bara..:) måste nog helt enkelt ut imorgon..=) vart tänker du bege dig?

kanske blir ut och köra imorn beror på vädret... Men vart hade du tänkt köra i så fall?
För mig blir de nog norr sidan bara om de blir nåt typ samling väsby donken som vanligt kanske skulle kunna vara nåt om det är hyfsat väder?

kanske blir ut och köra imorn beror på vädret... Men vart hade du tänkt köra i så fall?
För mig blir de nog norr sidan bara om de blir nåt typ samling väsby donken som vanligt kanske skulle kunna vara nåt om det är hyfsat väder?

Vi kan väl kolla vädret och höras imorgon? Jag bor i bagis. Hade tänkt mig till Rosenhill eller så om jag hade kört själv.... Hittar ju inte så himla bra heller haha=) Så när jag kör själv blir det dit jag hittar.. haha=)

Jag drar ut en sväng imorrn runt 12.00. någon som tänkte åka södertörnstur?

Vad menas med södertörnstur=:)

Last edited:
Vi kan väl kolla vädret och höras imorgon? Jag bor i bagis. Hade tänkt mig till Rosenhill eller så om jag hade kört själv.... Hittar ju inte så himla bra heller haha=) Så när jag kör själv blir det dit jag hittar.. haha=)

Jaha okok hehe aa men de kan vi absolut göra hittar inte heller så jätte bra faktiskt men det borde väl inte vara några problem.. Men jag ska nog ut lite senare kanske vid 1 tiden i så fall eller nåt... När hade du tänkt åka ut?
Vill du inte komma till donken väsby då?

Jag ska försöka komma, har dock världens sämsta lokalsinne...=) Kommer vi köra lugnt eller är det:) tempo som gäller?

De blir både och så de bara köra med dom som kör lugnt om du inte vill köra fort :)

Ska försöka hinna till 12.00, dock drar jag en södertörnrepa men kommer in och hälsa på er iaf. norrorts tur får vänta tills det blir bättre väder:)

Så här roligt har jag inte haft sen förra 40-årskrisen :D

Det var riktigt rolig åkning och precis lagom seriöst.
Om det är ok hänger jag gärna med nästa gång också:tummenupp

/Jocke

7 månader mc åkande kvar, känns riktigt bra att det här bara är uppvärmningen;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti