Ut och köra på söndag 4/4?

• Thread starter Thread starter ak4
  • Start date Start date
Tack allihopa, det var superkul!! Måste göras om väldigt snart... Ta hand om er önskar sisten....:banana

vart tog ni vägen sen?
trodde ni skulle hänga på en sväng

Vi åkte Jordbro där vi tappade en så vi väntade in och fick besked om att det var soppa torsk... Sen åkte vi till Tyresö och hem...

Kommer fler tillfällen när det är torrt igen ;)

Ska hålla kolla där, kan nog inte vänta tills det kommer igång bara..:) måste nog helt enkelt ut imorgon..=) vart tänker du bege dig?

Det vart en helt misslyckad helg. Totalt 11 mil på lördagen efter bensinkransmeckande till 15.30. Tack AVA/suzuki för att det inte finns reservdelar utan att man rekommenderar att köpa ny kran för 1750:-. Istf en o-ring som borde kosta max 50:-. O-ringssortiment från Jula fixade biffen(98:-) men nu sitter den i reservläge och går inte att rubba(tack för vacumstyrning). Totalt 5 mil på söndagen. Polarn ringde och behövde hjälp igång med sin Tenere. Vi fick igång den med startkablar och kom 2,5 mil innan den dog. Sen fick han ringa efter bilhjälp, den gick inte att dra igång med mitt hojbatteri eller springa igång.

Men det ska bli fint på torsdag enligt TV.

Fy vilken helg! Men några mil blev det ju ial! Det ska vara fint hela veckan:)

Lutar åt både pnsdagskörning och torsdagskörning:)

Fy vilken helg! Men några mil blev det ju ial! Det ska vara fint hela veckan:)

Lutar åt både pnsdagskörning och torsdagskörning:)

Imorgon ska det bli +10 :tummenupp
När drar ni på onsdag? Blir det söder ut? För här borta hos mig ser det fortfarande ut som ett grustag i rondeller och påfarter etc.

//Dafe

Imorgon ska det bli +10 :tummenupp
När drar ni på onsdag? Blir det söder ut? För här borta hos mig ser det fortfarande ut som ett grustag i rondeller och påfarter etc.

//Dafe

Om det blir körning skulle jag tro 18.00 Mc-Boden! Vi får kolla läget i morgon!

Torsdagskörningarna är lugna, men de flesta turer är rätt lugna om det inte står annat!

Speciellt du körde lugnt och fint, ett gott föredöme:)

Nej hörru ni, nu måste det bli en ny körning.. Och denna gång hittar jag nog till lindhagensplan om vi ska ses där och slipper köra runt halva stan.. (med pippis hjälp kanske....) :banana=) Vädret verkar ju dock inte helt hundra...

Last edited:
Speciellt du körde lugnt och fint, ett gott föredöme:)

Nej hörru ni, nu måste det bli en ny körning.. Och denna gång hittar jag nog till lindhagensplan om vi ska ses där och slipper köra runt halva stan.. (med pippis hjälp kanske....) :banana=) Vädret verkar ju dock inte helt hundra...

Verkar som om vi får sikta på söndag. Återkommer :) Ak4; självklart plockar vi upp dig på vägen :):banana

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla