ak4
Ducatista
Jag funderar på en LUGN och trevlig liten tur imorgon med fika, första turen för säsongen.
Finns det några likasinnade, gärna med bättre lokalsinne än mig.. Min ursäkt är: jag är från Norrland.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Först senare på dagen. Bromsmeck på polarns bil och sommardäcksbyte på bilen men på eftermiddagen blir det nån sväng. Håll utsikt i torsdagsåkartråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327 för premiär runt 20 - 25/4 samt onsdagsåkartråden om du vill ha sällskap.
kanske blir ut och köra imorn beror på vädret... Men vart hade du tänkt köra i så fall?
För mig blir de nog norr sidan bara om de blir nåt typ samling väsby donken som vanligt kanske skulle kunna vara nåt om det är hyfsat väder?
Jag drar ut en sväng imorrn runt 12.00. någon som tänkte åka södertörnstur?
Vi kan väl kolla vädret och höras imorgon? Jag bor i bagis. Hade tänkt mig till Rosenhill eller så om jag hade kört själv.... Hittar ju inte så himla bra heller haha=) Så när jag kör själv blir det dit jag hittar.. haha=)
Jag drar ut en sväng imorrn runt 12.00. någon som tänkte åka södertörnstur?
Mc-Boden kl 12.00 Alla såklart välkomna! Igår var vi 10 hojar![]()
Det är vid Lindhagensplan va?
Japp, i stora rondellen![]()
Hoppas vi ses!
Jag ska försöka komma, har dock världens sämsta lokalsinne...=) Kommer vi köra lugnt eller är dettempo som gäller?
De blir både och så de bara köra med dom som kör lugnt om du inte vill köra fort![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |