Nexor
Full gas, mera ras?
Jag är på om det inte är så förbannat mkt vitt pulver på vägarna, kan inte snuten lägga lite pengar på att fu undan det??? :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gruppköp?GSXR1100R skrev:Jag köper snart en snöskoter![]()
Nexor skrev:Jag är på om det inte är så förbannat mkt vitt pulver på vägarna, kan inte snuten lägga lite pengar på att fu undan det??? :kocko
Inte jag heller. Vi kan annars kolla på RR DVDn hemma hos mig och lira superbike på datorn för bästa effekt.Zilversurfer skrev:Jag har inte tappat hoppet ännu....
Deagol skrev:Erh tvättade stället för ett tag sedan
Blev faktiskt bra![]()
![]()
Mr K skrev:Inte jag heller. Vi kan annars kolla på RR DVDn hemma hos mig och lira superbike på datorn för bästa effekt.
Alla införda full utrustning givetvis![]()
Zilversurfer skrev:Det verkar inte bli ngt i helgen, det kalla vädret håller i sig. Men det verkar som det kommar att vända mitten av nästa vecka.....bara att hålla tummarna![]()
Va har du redan gett upp? Tänk om det börjar regna varmvatten hela natten och solen torkar upp allt på lördag då kan vi gazza på söndag ...... heheZilversurfer skrev:Det verkar inte bli ngt i helgen, det kalla vädret håller i sig. Men det verkar som det kommar att vända mitten av nästa vecka.....bara att hålla tummarna![]()
GSXR1100R skrev:F-n jag kommer inte loss förens 17.00 på söndagfår bli nästa helg istället.
Då ställer du upp som barnvakt dåbo$ken skrev:Mes....
...trodde fortfarande centrala Skåne (Höör/Hörby) var insnöade o endast försvarets bandvagnar tog sig fram med förnödenheter - eller har du skidor på DR:n?Nexor skrev:Är det fint väder imorrn (över -5) så kör jag en minirunda i mellanskåne
Är någon på så får ni gärna säga till, de mindre vägarna är ju ingen hjödare, men lite 90väg och stadstrafik hoppas jag på.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|