Ut och köra i helgen???

Robz skrev:
...trodde fortfarande centrala Skåne (Höör/Hörby) var insnöade o endast försvarets bandvagnar tog sig fram med förnödenheter - eller har du skidor på DR:n? :hihi
Skall faen besiktiga på Torsdag - men det verkar juh ordna sig...säsongen börjar alltså i veckan :yoparty :yoparty :yoparty

PS
Pulka race på Karaby backar i morgon - först ned stående i någons unges pulka vinner - jag har tjyvtränat!!
DS

Äh skidor är för försvaret, jag kör med stövlarna i marken! :yoparty

Är det fortfarande ingen som ska ut på de glashala vägarna? Solen skiner som fan och det ligger runt 0 här i Höör. Kom igen nu era latmaskar!

Jag var ute och körde igår och det var inga större problem, litta kass grepp när man kom på nån snö fläck bara! :tummenupp

Nexor skrev:
Äh skidor är för försvaret, jag kör med stövlarna i marken! :yoparty

Är det fortfarande ingen som ska ut på de glashala vägarna? Solen skiner som fan och det ligger runt 0 här i Höör. Kom igen nu era latmaskar!

oGGe skrev:
Jag var ute och körde igår och det var inga större problem, litta kass grepp när man kom på nån snö fläck bara! :tummenupp

Jupp du har så rätt, det är rätt jobbigt med en stånka, minsta gaspådrag resulterar i megasladdar om man inte har dubb bak. Du har tur som har en dominator!

-5 grader och torra vägar, man skulle ha haft en stånka.

Den sålde jag igår, så det var ZX6R:en som fick rastas!

Nexor skrev:
Jupp du har så rätt, det är rätt jobbigt med en stånka, minsta gaspådrag resulterar i megasladdar om man inte har dubb bak. Du har tur som har en dominator!

Nu sticker jag ut grabbar, läser ni ngt i morgondagens tidning så är det jag... :brinnerup

Håll till godo med min utsikt så länge mer foton kommer efter rundan:

Bifogat

• bild2.JPG
    bild2.JPG
    75.2 KB · Visningar: 44
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...