Ut och köra i helgen???

Robz skrev:
...trodde fortfarande centrala Skåne (Höör/Hörby) var insnöade o endast försvarets bandvagnar tog sig fram med förnödenheter - eller har du skidor på DR:n? :hihi
Skall faen besiktiga på Torsdag - men det verkar juh ordna sig...säsongen börjar alltså i veckan :yoparty :yoparty :yoparty

PS
Pulka race på Karaby backar i morgon - först ned stående i någons unges pulka vinner - jag har tjyvtränat!!
DS

Äh skidor är för försvaret, jag kör med stövlarna i marken! :yoparty

Är det fortfarande ingen som ska ut på de glashala vägarna? Solen skiner som fan och det ligger runt 0 här i Höör. Kom igen nu era latmaskar!

Jag var ute och körde igår och det var inga större problem, litta kass grepp när man kom på nån snö fläck bara! :tummenupp

Nexor skrev:
Äh skidor är för försvaret, jag kör med stövlarna i marken! :yoparty

Är det fortfarande ingen som ska ut på de glashala vägarna? Solen skiner som fan och det ligger runt 0 här i Höör. Kom igen nu era latmaskar!

oGGe skrev:
Jag var ute och körde igår och det var inga större problem, litta kass grepp när man kom på nån snö fläck bara! :tummenupp

Jupp du har så rätt, det är rätt jobbigt med en stånka, minsta gaspådrag resulterar i megasladdar om man inte har dubb bak. Du har tur som har en dominator!

-5 grader och torra vägar, man skulle ha haft en stånka.

Den sålde jag igår, så det var ZX6R:en som fick rastas!

Nexor skrev:
Jupp du har så rätt, det är rätt jobbigt med en stånka, minsta gaspådrag resulterar i megasladdar om man inte har dubb bak. Du har tur som har en dominator!

Nu sticker jag ut grabbar, läser ni ngt i morgondagens tidning så är det jag... :brinnerup

Håll till godo med min utsikt så länge mer foton kommer efter rundan:

Bifogat

• bild2.JPG
    bild2.JPG
    75.2 KB · Visningar: 44
*/ ?>
Back