Ut och köra i helgen???

Jag är på om det inte är så förbannat mkt vitt pulver på vägarna, kan inte snuten lägga lite pengar på att fu undan det??? :kocko

Ja, som det ser ut just nu så får det nog bli en snöskoter till helgen..

Precis kommit in efter att ha skottat bort snö från uppfarten i en timme nu. :4skrika Får väl se det positiva, man får motion.. :rolleyes:

/Sportbikebabe

Nexor skrev:
Jag är på om det inte är så förbannat mkt vitt pulver på vägarna, kan inte snuten lägga lite pengar på att fu undan det??? :kocko

He he vägarna erh vilka kan du se dom , fan man blir ju lack på det nu :brinnerup

Erh när det gäller helgen är det rökt för mig ändå men tills den 15 / 3 skall det bannemig vara ialllafalafel minst +4 och isfritt för då tar jag hem min lilla gumma från sin vinterboning :D

Zilversurfer skrev:
Jag har inte tappat hoppet ännu....
Inte jag heller. Vi kan annars kolla på RR DVDn hemma hos mig och lira superbike på datorn för bästa effekt.
Alla införda full utrustning givetvis :tummenupp

Erh tvättade stället för ett tag sedan

Blev faktiskt bra :)

img421261ec509cb-thumb.jpg

Last edited:
:D :D

Lättaste och bästa sättet att tvätta av ett ställ ju. Jag var nästan snustorr när jag var klar :fakta

Det verkar inte bli ngt i helgen, det kalla vädret håller i sig. Men det verkar som det kommar att vända mitten av nästa vecka.....bara att hålla tummarna:-)

Zilversurfer skrev:
Det verkar inte bli ngt i helgen, det kalla vädret håller i sig. Men det verkar som det kommar att vända mitten av nästa vecka.....bara att hålla tummarna:-)

Om det blir najs nästa vecka så kanske jag hänger på om man får?

Zilversurfer skrev:
Va har du redan gett upp? Tänk om det börjar regna varmvatten hela natten och solen torkar upp allt på lördag då kan vi gazza på söndag ...... hehe

F-n jag kommer inte loss förens 17.00 på söndag :gnissla får bli nästa helg istället.

Är det fint väder imorrn (över -5) så kör jag en minirunda i mellanskåne
Är någon på så får ni gärna säga till, de mindre vägarna är ju ingen hjödare, men lite 90väg och stadstrafik hoppas jag på.

Nexor skrev:
Är det fint väder imorrn (över -5) så kör jag en minirunda i mellanskåne
Är någon på så får ni gärna säga till, de mindre vägarna är ju ingen hjödare, men lite 90väg och stadstrafik hoppas jag på.
...trodde fortfarande centrala Skåne (Höör/Hörby) var insnöade o endast försvarets bandvagnar tog sig fram med förnödenheter - eller har du skidor på DR:n? :hihi
Skall faen besiktiga på Torsdag - men det verkar juh ordna sig...säsongen börjar alltså i veckan :yoparty :yoparty :yoparty

PS
Pulka race på Karaby backar i morgon - först ned stående i någons unges pulka vinner - jag har tjyvtränat!!
DS

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...