Usch för hösten!

jontemorrum skrev:
Man får väl gå ut lite oftare å se om man träffar nån trevlig tjej :hihi

Jopp, man får nog göra det. Alltså gå ut oftare. Fast jag vill juh inte träffa nån trevlig tjej. Håller mig till killar jag... :D
Man får väl göra ett besök i den stora staden nästa gång dom har pubkväll... :fyllisar

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jopp, man får nog göra det. Alltså gå ut oftare. Fast jag vill juh inte träffa nån trevlig tjej. Håller mig till killar jag... :D
Man får väl göra ett besök i den stora staden nästa gång dom har pubkväll... :fyllisar

// Lena

I oktober blir det nästa pubrunda. Alla är välkomna. Igår fixade jag ihop min singelkompis med Vågen på forumet. Det var kärlek överallt. Så kika in ni också för fan! :rock

jontemorrum skrev:
Perfekt å ta hojkort när du e singel :) Lättare å hitta nån sen,slipper ragga själv :hihi

Hmmm... Jag hoppar nog över det där med att ta hojjkort. Finns lixom inga pengar till nå sånt. Och så e jag alldeles för feg... :banana
Och jag trivs så bra med att sitta bakom en kille på hojj. Yeah!

// Lena

Bikerbitch skrev:
I oktober blir det nästa pubrunda. Alla är välkomna. Igår fixade jag ihop min singelkompis med Vågen på forumet. Det var kärlek överallt. Så kika in ni också för fan! :rock

Då ska lilla Ting försöka att komma dit. Om hon hittar nånstans att sova förstås. Har juh en bit att åka... (ca 13 mil) :va
Men det skulle va skojj att träffa lite folk från SH... :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Då ska lilla Ting försöka att komma dit. Om hon hittar nånstans att sova förstås. Har juh en bit att åka... (ca 13 mil) :va
Men det skulle va skojj att träffa lite folk från SH... :tummenupp
// Lena

Att hitta sovplats löser sig säkert. Det finns folk som är snälla. Beror väl på om du vill sova hos en kille eller tjej förstås men tanken är väl att det skall bli en av manligt kön ;)

Allt fixar sig, jag tycker du ska hänga med. 13 mil är som en fjärt i universum

Hmmmmm jag säger då det upp med hakan, jag har en ide ;)
för det första så som lutrad singel :lol så anser jag att det kan vara skönt tända ljus och sätta sig i favo hörnet av soffan och läsa en bra bok.
Eller så tar man hem några vänner sitter pratar och har de trevligt......är man som du depig under höst och vinter gäller de att hitta roliga saker som piggar upp :) aaaa höll på att glöma SH piggar alltid upp :)

Sen säger jag så här välkommen till sthlm är de så att jag inte är i St:Petersburg när nästa SH samman komst händer så är du välkommen å sova på min soffa om du inte hittar nå bättre ;)

Sen är det tillåtet att vara negativ, det är vi alla lite då å då. Jag är det under sommaren ;) :lol näää det är jag bara när det är en 30+ ute och man ska gå i svart/grå/grön uniform i solen, det blir lite varmt de och man blir inte på bra hummör då :lol

Lilla_Tingeling skrev:
Jo, visst kan hösten vara mysig med sina mörka kvällar. När man kan tända ljus och mysa under en filt.
Om man hade nån att dela dom mysiga stunderna med... :(

Usch, va jobbig jag känner mig som alltid låter så negativ.
Ska skärpa till mig och se positivt på saker. Försöka iaf... :tummenupp

// Lena

Kakan skrev:
Hmmmmm jag säger då det upp med hakan, jag har en ide ;)
för det första så som lutrad singel :lol så anser jag att det kan vara skönt tända ljus och sätta sig i favo hörnet av soffan och läsa en bra bok.
Eller så tar man hem några vänner sitter pratar och har de trevligt......är man som du depig under höst och vinter gäller de att hitta roliga saker som piggar upp :) aaaa höll på att glöma SH piggar alltid upp :)

Sen säger jag så här välkommen till sthlm är de så att jag inte är i St:Petersburg när nästa SH samman komst händer så är du välkommen å sova på min soffa om du inte hittar nå bättre ;)

Sen är det tillåtet att vara negativ, det är vi alla lite då å då. Jag är det under sommaren ;) :lol näää det är jag bara när det är en 30+ ute och man ska gå i svart/grå/grön uniform i solen, det blir lite varmt de och man blir inte på bra hummör då :lol

Skönt att det finns så härliga och underbara människor här på SH.
Livet känns lättare tack vare er!!! :krama

// Lena

Snälla Lilla_Tingeling och jontemorrum, sluta gå som kattjäveln runt het gröt och boka ett romantiskt dubbelrum, direkct!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back