Usch för hösten!

Lilla_Tingeling skrev:
Hmmm... Det e juh det som e ett av felen. Jag har inte så många kompisar kvar här i Tierp. Dom har flyttat. :(
Så det e nog dax för lilla Ting att finna sig nya vänner nu.

Klart att vi har plats för en tjej till. :banana :brinnerup :brinnerup

// Lena

Hehe, vänner kan man ha på distans. :) Huvudsaken är att man har dem! :tummenupp

You've got yourself a new friend, babe. :tummenupp

:yoparty

//Syss

Syss skrev:
Hehe, vänner kan man ha på distans. :) Huvudsaken är att man har dem! :tummenupp

You've got yourself a new friend, babe. :tummenupp

:yoparty

//Syss
Visst kan man ha vänner på sistans. Men det kan va skönt att ha nån nära vän i närheten.
Men jag har gärna vänner på distans oxå. Då har man juh en anledning att komma iväg bort ibland. :tummenupp
Och vänner kan man inte få för många av...

// Lena

japp de där känner jag till väldigt väll ska jag erkänna.
// Kakan

Lilla_Tingeling skrev:
Min bästa vän har flyttat. Men hon är i Tierp typ en gång i veckan iaf. Men hon e alltid för trött för att orka träffas när hon e här. Så vi ses typ en gång varannan månad. Känns botten! :(
Och jag har gett upp det där med att fråga om vi ska ses när hon är här. För hon bjuder aldrig till längre. Kommer alltid med med nån ursäkt om att hon inte orkar...
Jobbigt när man inte har nån att hitta på roliga saker med. Nån att prata med när man e lessen.

// Lena

Kakan skrev:
ja i fall du missa de så har du en vän till här :)

Vad vänliga vi är, allihopa... :)
:tummenupp

Blir det nästa Tivolikväll, eller vad, tjejer? Hade tänkt försöka ta mig dit, så då får man ju en extra sporre! :banana

japp kanske är vänliga veckan eller nå sånt ;)

Klart vi ska fixa så vi kommer med på tivoli nästa gång...... :banana

Syss skrev:
Vad vänliga vi är, allihopa... :)
:tummenupp

Blir det nästa Tivolikväll, eller vad, tjejer? Hade tänkt försöka ta mig dit, så då får man ju en extra sporre! :banana

Hej hej

Är man en riktig vän så är man aldrig för trött för att finnas tillhands.......!!!!Jag har själv familj och har fullt upp....men för mina vänner står alltid min dörr öppen.Jag har flera vänner som är singlar och jag bjuder hem dom och ringer så ofta jag kan.....!Utan mina vänner så vore jag tom.....!!!Vi får bli vänner här på Sporthoj.....KRAMEN: :tummenupp
Lilla_Tingeling skrev:
Min bästa vän har flyttat. Men hon är i Tierp typ en gång i veckan iaf. Men hon e alltid för trött för att orka träffas när hon e här. Så vi ses typ en gång varannan månad. Känns botten! :(
Och jag har gett upp det där med att fråga om vi ska ses när hon är här. För hon bjuder aldrig till längre. Kommer alltid med med nån ursäkt om att hon inte orkar...
Jobbigt när man inte har nån att hitta på roliga saker med. Nån att prata med när man e lessen.

// Lena

kan bara hålla med dej på den punkten för sina vänner har man alltid tid :)

VILDING skrev:
Är man en riktig vän så är man aldrig för trött för att finnas tillhands.......!!!!Jag har själv familj och har fullt upp....men för mina vänner står alltid min dörr öppen.Jag har flera vänner som är singlar och jag bjuder hem dom och ringer så ofta jag kan.....!Utan mina vänner så vore jag tom.....!!!Vi får bli vänner här på Sporthoj.....KRAMEN: :tummenupp

Tycker det är väl tidigt med en klagotråd. Det är ju hur fint motorcykelväder som helst! Bättre att njuta ordentligt av sista biten på hojsäsongen :)

:tungan jag klagar inte jag njuter av att de är höst för då är de snart vår och jag kan få mitt hojkort så jag kan köra utan grönsak på ryggen ;)

mb skrev:
Tycker det är väl tidigt med en klagotråd. Det är ju hur fint motorcykelväder som helst! Bättre att njuta ordentligt av sista biten på hojsäsongen :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back