Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Flytta till Västerås iställetChiefen skrev:Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!

Chiefen skrev:Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!
Bra fråga!mudder skrev:Hur ska du lära känna nån om du sitter hemma och glor då?
hähäChiefen skrev:Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!

VaLLe skrev:Flytta till Västerås istället![]()
Jag o mina polare e nästan ute varje vecka, det e bara att hänga på!Chiefen skrev:Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!
Mingves skrev:Jag o mina polare e nästan ute varje vecka, det e bara att hänga på!
///M

eus skrev:Du borde flytta till Jönköping, här är alla trevliga och så.
de spelar bara för att du skall gå med i deras sekter.eus skrev:Du borde flytta till Jönköping, här är alla trevliga och så.
Skrutten skrev:Välkommen till Götet!
Det är bara att slänga ett öga i forumets Gbgs-del. Står oftast när det är dags för både hojåkning och party. Alltid trevligt med nytt folk i leden så tveka inte att haka på!
Äsch, det skulle ju vara roligt eftersom han skrev det här:snowwhite skrev:det är Göteborgare med faktiskt och enligt mig så är de, dem trevligaste..hihi
jag har själv bott i Jönköping i 6 år så jag vet vad jag jämför med.![]()
Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att du har tråkigt.
men man träffar ju alltid folk genom jobb, fritidsintressen o dylikt. Sen har du ju alla SH:s trevliga gbg-medlemmar att stämma träff med.
Så go for it!!
Lycka till...
eus skrev:Äsch, det skulle ju vara roligt eftersom han skrev det här:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1363557&postcount=4
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|