Urk, totalt uttråkad!

Chiefen

Flest prylar vinner
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
TLS -97
Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!

Chiefen skrev:
Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!
Flytta till Västerås istället :tuttar

Chiefen skrev:

Hur ska du lära känna nån om du sitter hemma och glor då?

Chiefen skrev:

Äh, ta dig en riktigt jävel så blir allt genast lite bättre :fyllisar

:tungan

VaLLe skrev:
Flytta till Västerås istället :tuttar

Jepp. Gå på McEwans torsdag-fredag-lördag. Se hur folk i fyrtioårsåldern fortfarande sitter i gäng med sina gamla gymnasie/högstadiekompisar. Invänta trettioårsåldern då folk flyttar över till Mörners och pucklar på varandra ute på parkeringen över hårdsminkade fyrtiotaggare med benvärmare och tights.

Fråga folk om de rest någonstans i sommar. Få till svar att "nej, jag behöver inte åka utomlands. Jag har varit i Stockholm två gånger redan".

Flytta.

;)

Chiefen skrev:
Jag o mina polare e nästan ute varje vecka, det e bara att hänga på!

///M

Välkommen till Götet!

Det är bara att slänga ett öga i forumets Gbgs-del. Står oftast när det är dags för både hojåkning och party. Alltid trevligt med nytt folk i leden så tveka inte att haka på!

eus skrev:
Du borde flytta till Jönköping, här är alla trevliga och så.

det är Göteborgare med faktiskt och enligt mig så är de, dem trevligaste..hihi
jag har själv bott i Jönköping i 6 år så jag vet vad jag jämför med. :tungan

Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att du har tråkigt.
men man träffar ju alltid folk genom jobb, fritidsintressen o dylikt. Sen har du ju alla SH:s trevliga gbg-medlemmar att stämma träff med.
Så go for it!!

Lycka till...

Skrutten skrev:
Välkommen till Götet!

Det är bara att slänga ett öga i forumets Gbgs-del. Står oftast när det är dags för både hojåkning och party. Alltid trevligt med nytt folk i leden så tveka inte att haka på!

Tack för tipset! Får ta o kolla in den tråden :)

snowwhite skrev:
det är Göteborgare med faktiskt och enligt mig så är de, dem trevligaste..hihi
jag har själv bott i Jönköping i 6 år så jag vet vad jag jämför med. :tungan

Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att du har tråkigt.
men man träffar ju alltid folk genom jobb, fritidsintressen o dylikt. Sen har du ju alla SH:s trevliga gbg-medlemmar att stämma träff med.
Så go for it!!

Lycka till...
Äsch, det skulle ju vara roligt eftersom han skrev det här:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1363557&postcount=4

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg