Urk, totalt uttråkad!

Chiefen

Flest prylar vinner
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
TLS -97
Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!

Chiefen skrev:
Fifän, som nyinflyttad göteborgare så känner jag för omväxlings skull att gå ut o röja lite men inte fän känner man nån här så det blir ju att sitta här hemma o glo istället. Ledsamt!!
Flytta till Västerås istället :tuttar

Chiefen skrev:

Hur ska du lära känna nån om du sitter hemma och glor då?

Chiefen skrev:

Äh, ta dig en riktigt jävel så blir allt genast lite bättre :fyllisar

:tungan

VaLLe skrev:
Flytta till Västerås istället :tuttar

Jepp. Gå på McEwans torsdag-fredag-lördag. Se hur folk i fyrtioårsåldern fortfarande sitter i gäng med sina gamla gymnasie/högstadiekompisar. Invänta trettioårsåldern då folk flyttar över till Mörners och pucklar på varandra ute på parkeringen över hårdsminkade fyrtiotaggare med benvärmare och tights.

Fråga folk om de rest någonstans i sommar. Få till svar att "nej, jag behöver inte åka utomlands. Jag har varit i Stockholm två gånger redan".

Flytta.

;)

Chiefen skrev:
Jag o mina polare e nästan ute varje vecka, det e bara att hänga på!

///M

Välkommen till Götet!

Det är bara att slänga ett öga i forumets Gbgs-del. Står oftast när det är dags för både hojåkning och party. Alltid trevligt med nytt folk i leden så tveka inte att haka på!

eus skrev:
Du borde flytta till Jönköping, här är alla trevliga och så.

det är Göteborgare med faktiskt och enligt mig så är de, dem trevligaste..hihi
jag har själv bott i Jönköping i 6 år så jag vet vad jag jämför med. :tungan

Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att du har tråkigt.
men man träffar ju alltid folk genom jobb, fritidsintressen o dylikt. Sen har du ju alla SH:s trevliga gbg-medlemmar att stämma träff med.
Så go for it!!

Lycka till...

Skrutten skrev:
Välkommen till Götet!

Det är bara att slänga ett öga i forumets Gbgs-del. Står oftast när det är dags för både hojåkning och party. Alltid trevligt med nytt folk i leden så tveka inte att haka på!

Tack för tipset! Får ta o kolla in den tråden :)

snowwhite skrev:
det är Göteborgare med faktiskt och enligt mig så är de, dem trevligaste..hihi
jag har själv bott i Jönköping i 6 år så jag vet vad jag jämför med. :tungan

Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt att du har tråkigt.
men man träffar ju alltid folk genom jobb, fritidsintressen o dylikt. Sen har du ju alla SH:s trevliga gbg-medlemmar att stämma träff med.
Så go for it!!

Lycka till...
Äsch, det skulle ju vara roligt eftersom han skrev det här:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1363557&postcount=4

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!